تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799691332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدایای رهبران جهان به اوباما + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵




1415777503308_ap1.jpg

وزارت امور خارجه آمریکا لیست هدایای رهبران خارجی به اوباما را منتشر کرده است که در میان آنها 2500 جعبه شکلات، 20 کلاه بیس‌بال با تصویر اوباما، مجسمه برنزی 127 سانتی‌متری از یک یوزپلنگ و 12 بطری مشروب به چشم می‌خورد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از یاهونیوز، وزارت امور خارجه آمریکا لیست هدایایی که مقام‌های آمریکایی از اواخر 2012 تا 2013 دریافت کرده‌اند، منتشر کرد که در این میان هدایای باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا و همسرش میشل از مابقی مقام‌ها چشمگیرتر است. این هدایا رشوه محسوب نمی‌شوند و طبق قانون اوباما باید آنها را به آرشیو ملی و یا سایر نهادها برای نگهداری و یا نمایش عمومی بدهد. چنانچه اوباما بخواهد برخی از هدایا را برای خود نگه دارد باید قیمت آن را طبق ارزش آن در بازار پرداخت کند اما به نظر می‌رسد وی هیچ‌یک از این هدایا را نمی‌خواهد.

هدایای اوباما

طبق لیست منتشر شده گران‌قیمت‌ترین هدیه متعلق به میشل اوباماست. ملکه برونئی سال گذشته به وی یک جواهر به ارزش 71 هزار و 468 هزار دلار هدیه داد. بانوی اول آمریکا این هدیه را برای خود نگه نداشت. این جواهرات شامل گوشواره، انگشتر و گردنبند است که یاقوت زرد و الماس دارد. طبق برآورد وزارت خارجه آمریکا، این هدیه هفت برابر از هدیه‌ای که به اوباما داده شده، گران‌تر است؛ سفیر قطر در آمریکا به اوباما مجسمه‌ای شیشه‌ای از یک شاهین به ارزش 10 هزار و 400 دلار داده بود.

هدایای اوباما

در همین حال رئیس‌جمهوری زنگبار، بخش خودمختار تانزانیا در شرق آفریقا، هدایایی به ارزش 1926 دلار به اوباما داده است که شامل پارچه، پیراهن، وسایل تزئینی، کلاه و غیره می‌شود. اوباما همچنین از نشست گروه هشت در ایرلند نیز در سال 2013 دست پر بازگشت که حدود 2116 دلار قیمت داشت. این هدایا شامل یک قاب عکس از رهبران جی هشت، یک فلش مموری سفارشی، کتابی با عنوان «مناظر ایرلند»، یک سی‌دی از آهنگ‌های انگلیسی و غیره بوده است. در لیست وزارت خارجه همچنین نام محمود عباس، رئیس تشکیلات خوگردان فلسطین دیده می‌شود که هدایای وی به اوباما به ارزش 414 دلار بوده است. در میان این هدایا، مجموعه‌ای از تصاویر باراک اوباما در سفر به کرانه باختری، نقاشی آبراهام لینکلن (رئیس‌جمهوری سابق آمریکا) و غیره دیده می‌شود.

هدایای اوباما

در میان رهبران جهان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی کوچکترین هدیه را از نظر اندازه به اوباما داده است که ارزش آن 2700 دلار است. این هدیه یک تراشه کوچک 0.04 میلی متری است که نام ایالات متحده و اسرائیل بر روی آن حک شده است. اوباما اگرچه روابط چندان خوبی با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه ندارد اما پوتین همچنان هدایای زیبایی به اوباما می‌دهد. یکی از هدایا فنجان اسپرسوی طلایی است که یک برگ نقره‌ای روی آن حک شده و ارزش آن 540 دلار است. در یک مناسبت دیگر پوتین یک بشقاب پرنقش و نگار، دو دست چای خوری و یک دی‌وی‌دی از نمایش‌های تئاتر به ارزش 1084 دلار به اوباما هدیه داد.

هدایای اوباما

هدایای رئیس‌جمهروی آفریقای جنوبی به ارزش یک میلیون و 288 هزار و سه دلار بوده است. در این لیست نام دیگر رهبران جهان از جمله مراکش و میانمار نیز به چشم می‌خورد.

هدایای اوباما



هدایای اوباما

انتهای پیام
کد خبرنگار:







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن