تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819942230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ائتلاف کشورهای غربی برای مبارزه با داعش دروغی بیش نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین دبیرکل مقاومت اسلامی عصائب اهل حق عراق: ائتلاف کشورهای غربی برای مبارزه با داعش دروغی بیش نیست قم- ایرنا- جانشین دبیرکل مقاومت اسلامی عصائب اهل حق عراق گفت: ائتلاف کشورهای غربی برای مبارزه با گروه تروریستی داعش دروغی بیش نیست.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "سیدمحمد طباطبایی" روز سه شنبه در همایش علمداران مقاومت در دانشگاه قم افزود: کشورهای غربی زمانی که پیروزی گروه های مقاومت در عراق علیه داعش را مشاهده می کنند، بیشتر برای کمک به داعش وارد عراق می شوند.
وی به کشورهای غربی که برای مبارزه با داعش وارد عراق می شوند، هشدار داد: اگر به نیروهای مقاومت ضربه ای بزنید و بعد ادعا کنید که اشتباهی صورت گرفته، ما حرف شما را باور نمی کنیم و سلاحمان را به سمت شما خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: اشغالگران باید بدانند که گروه های مقاومت اسلامی عراق، قدرت آن را دارند که بدون هیچ نیروی خارجی تمام محله های عراق را از اشغال آزاد کند.
طباطبایی با اشاره به انجام عملیات های بزرگ برای بازپس گیری شهرهای مختلف عراق از دست داعش، گفت: در تمام این عملیات ها گروه های مقاومت نقشی مهم ایفا کردند و بازپس گیری کامل پالایشگاه نفت بیجی از مهمترین این عملیات ها بود که شب گذشته صورت گرفت.
وی تاکید کرد: تمام پیروزی هایی که در جنگ با داعش نصیب نیروهای مقاومت عراق شده است، با کمک های فکری و معنوی برادران ایرانی و اشراف امام خامنه ای بر این عملیات ها به دست آمده است.
وی تصریح کرد: به امام خامنه ای می گوییم که ما دست قدرت شما برای زدن تروریسم خواهیم بود و تمامی گروه هایی همچون داعش به تاریخ خواهد پیوست.
جانشین دبیرکل مقاومت اسلامی عصائب اهل حق عراق ابراز امیدواری کرد: داعش که باعث اتحاد بیشتر نیروهای مقاومت شده است، به زودی نابود شود.
وی همچنین خطاب به زائران عتبات عالیات، بیان کرد: بشارت می دهیم که امنیت شهر سامرا کاملا تامین شده است و هیچ مشکلی ندارد و شهرهای کربلا، نجف و بغداد نیز در امینت کامل هستند.
وی با اشاره به شکل گیری گروه های مقاومت در کشورهای مسلمان، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) گروه های مقاومت در ایران، لبنان، عراق، افغانستان و حتی پاکستان تشکیل شد و حمایت های مادی و معنوی باعث قدرت گرفتن این گروه ها شد.
طباطبایی تصریح کرد: شکل گیری گروه های مقاومت در کشورهای اسلامی از جمله حزب الله لبنان به رهبری امام موسی صدر، ثمره انقلاب اسلامی ایران بود.
وی ادامه داد: گروه های مقاومت نه تنها برای شیعیان و ایران، بلکه برای تمامی مسلمانان در کشورهای مختلف برکات زیادی داشته است، به طوریکه 73 درصد ضربات به نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق، توسط مقاومت اسلامی عصائب اهل حق عراق وارد شد.
وی گفت: ما به بزرگان و دوستانمان در حزب الله لبنان که تا وجود آخرین سرباز اسراییلی در لبنان، مقاومت کردند، اقتدا کردیم و سلاحمان را تا وجود آخرین سرباز آمریکایی در عراق، زمین نگذاشتیم.
جانشین دبیرکل مقاومت اسلامی عصائب اهل حق عراق بیان کرد: آزادی و استقلال کشورهایی مثل ایران به برکت خون شهیدان حاصل شده است و تا سال های سال باعث بقاء کشور خواهد شد.
همایش علمداران مقاومت، بزرگداشت شخصیت امام موسی صدر و چهار دیپلمات ربوده شده در لبنان با حضور حجت الاسلام والمسلمین "مهدی طائب"، فرمانده قرارگاه عمار، حجت الاسلام"سیدمحمدرضا طباطبایی"، نایب دبیرکل مقاومت اسلامی عصایب اهل حق عراق و "رائد موسوی"، فرزند یکی از دیپلمات های ربوده شده روز سه شنبه در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.
/7404/ 550/ 1539


20/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن