تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820434872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشرافيت اطلاعاتي پليس ملاير عامل مهم اقتدار در اجراي ماموريت هاي محوله است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۵۳ب.ظ)
اشرافيت اطلاعاتي پليس ملاير عامل مهم اقتدار در اجراي ماموريت هاي محوله است فرمانده انتظامي شهرستان ملاير، همدان در مراسم صبحگاه عمومي طي سخناني، اشرافيت اطلاعاتي پليس ملاير را عامل مهم كسب اقتدار در اجراي ماموريت هاي محوله دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ پاسدار شعبان ترك نيا در جمع کارکنان و حافظان نظم و امنيت گفت: بدون كسب اطلاعات، انجام هر نوع ماموريت فاقد كارائي لازم خواهد بود و ما مصمم هستيم تا با پيگيري مجدانه به منظور اجراي تدابير ابلاغي سردار فرمانده انتظامي استان در سال جاري كه حاوي كليه نكات راهبردي در اين رابطه است، به حداكثر توانمندي در برخورد با مجرمان و نا امن كنندگان محيط زندگي مردم دست يابيم.
اين مقام مسؤول در ادامه با تقدير از زحمات شبانه روزي مجموعه ي انتظامي شهرستان ملاير در برقراري نظم و امنيت در ايام عزاداري سرور و سالار شهيدان عالم حضرت آقا ابا عبدالله (ع) در ماه محرم افزود: به حمد پروردگار متعال و با تلاش موثر حافظان نظم و امنيت جامعه در شهرستان ملاير، اين ماموريت مهم نيز با اقتدار لازم انجام شد.
سرهنگ ترک نيا افزود: مراسم عزاداري دهه اول محرم با شكوه هر چه تمام در معابر و خيابان هاي ملاير برگزار شد به نحوي كه با نظرسنجي انجام شده از مردم، ميزان احساس امنيت و رضايت از عملكرد پليس در اين مدت در حد بسيار مطلوب ارزيابي شد.
سرهنگ پاسدار ترك نيا با تقدير از عملكرد مطلوب پليس آگاهي در دستگيري مجرمان و كشف علمي جرائم پيچيده افزود: داشتن انگيزه ي الهي و تلاش در جهت احقاق حقوق مظلومان و ستمديدگان عامل مهمي براي اين توفيقات و خدمت رساني حداكثري از سوي پليس به مردم قدرشناس بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن