تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توان گردشگري فارس مي تواند بخش بزرگي از گردشگران دنيا را جذب کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۵۶ب.ظ)
اميري: توان گردشگري فارس مي تواند بخش بزرگي از گردشگران دنيا را جذب کند مدير کل ميراث فرهنگي و گردشگري استان فارس از آمادگي اين استان براي توسعه صنعت گردشگري با کشور کره جنوبي و شهر سئول خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مصيب اميري عصر دوشنبه در نشست تخصصي و گردهمايي توسعه گردشگري کره جنوبي و فارس، گفت: پتانسيل هاي استان فارس در بخش هاي مختلف گردشگري به حدي است که به طور حتم مي تواند بخشي از سهم گردشگران کشورهاي مختلف جهان را به خود اختصاص دهند.
وي ادامه داد: ايرن و کره جنوبي دو کشور مهم در دنيا شرق و باستان شناسي به حساب مي آيد که ارتباط تجاري آنها از طريق جاده ابريشم برقرار بوده است.
مدير کل ميراث فرهنگي و گردشگري فارس تاکيد کرد: استان فارس در بخش هاي طبيعي، تاريخي، مذهبي و سلامت داراي پتانسيل هاي بالايي است که سابقه تاريخي فارس به دوران پيش از تاريخ باز مي گردد.
اميري يادآور شد: فارس داراي بيش از دو هزار و 800 اثر تاريخي ثبت ملي و چهار اثر تاريخي ارزشمند جهاني است.
وي تصريح کرد: از ديگر محورهاي گردشگري استان فارس جاذبه هاي طبيعي استان است که مي تواند براي گردشگران خارجي بسيار جذاب باشد.
مدير کل ميراث فرهنگي و گردشگري فارس با اشاره به وضعيت آژانسهاي گردشگري فارس نيز گفت: 140 دفتر خدمات مسافرتي، 900 راهنماي گردشگري و 15 هزار تخت اقامتي داريم.
اميري تصريح کرد: امکانات لازم براي حضور و ميزباني از گردشگران خارجي در فارس فراهم است و در اين راستا هيچگونه کمبودي وجود ندارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن