تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819371275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص160 ميليارد ريال اعتبار به پروژه هاي راه سازي دامغان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۱۶ب.ظ)
اختصاص160 ميليارد ريال اعتبار به پروژه هاي راه سازي دامغان مديركل راه و ترابري استان سمنان در سفر خود به دامغان از اختصاص 160 ميليارد ريال اعتبار به اجراي پروژه هاي راه سازي و راهداري اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، منوچهر رحماني گفت: طول پروژه هاي راهسازي و راهداري در شهرستان دامغان 300 كيلومتر با اعتبار اجرايي معادل 500 ميليارد ريال است.
وي در جلسه بررسي وضعيت راه هاي مواصلاتي شهرستان دامغان كه در سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد با اشاره به اينكه 300 كيلومتر راه با اعتباري معادل 50 ميليارد ريال در دامغان در حال اجراست افزود: در حال حاضر 160 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي پروژه هاي راهسازي و راهداي شهرستان دامغان اختصاص پيدا كرده است.
وي با اشاره به اين كه پروژه در حال احداث تقاطع غير هم سطح اميريه تا حدود دو ماه ديگر به اتمام مي رسد و آماده بهره برداري خواهد بود خاطر نشان كرد: عمليات اجرايي تقاطع غير هم سطح كمربندي اين شهر با جاده چشمه علي دامغان نيز ظرف يك ماه ديگر آغاز خواهد شد.
مديركل راه و ترابري استان سمنان تصريح كرد: ابنيه زيرسازي و روسازي تا سطح لايه اساس كمبربندي جنوبي دامغان كار شده و به زودي روكش آسفالت آن شروع خواهد شد و باند دوم محور دامغان ـ چشمه علي محور آستانه به طول دو كيلومتر نيز افتتاح مي شود.
رحماني با بيان اينكه محور چشمه علي به سمت فولاد محله تا پايان سال چهار خطه خواهد شد عنوان كرد: ايمن سازي قاطع سه راهي فولاد محله، چهار مورد دوربرگردان هاي محور دامغان به سمنان هم در كم تر از 40 روز آينده افتتاح خواهد شد و تقاطع قدرت آباد نيز در برنامه مالي سال آينده قرار خواهد گرفت.
در اين جلسه همچنين افتتاح جاده عليان تا امروان در22 بهمن، روكشي آسفالت روستاي تويه دروار به طول چهار كيلومتر، ادامه احداث محور دامغان به معلمان محدوده رشم به طول 14 كيلومتر و روشنايي ورودي شهرستان دامغان از سمت سمنان تا يك ماه آينده از ديگر موضوعاتي بوده كه با حضور مديركل راه و ترابري استان سمنان مطرح و مصوب شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن