تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803275440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح بهسازي و تكميل فرودگاه همدان با اعتباري بالغ بر 320 ميليارد ريال اجرايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۳۷ب.ظ)
طرح بهسازي و تكميل فرودگاه همدان با اعتباري بالغ بر 320 ميليارد ريال اجرايي شد مدير فرودگاه همدان با بيان اينکه اعتباري بالغ بر 25 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني در سال جاري به فرودگاه همدان اختصاص داده شده گفت: نياز فرودگاه به منابع مالي استاني و ملي بيش از مبالغ ديده شده است كه اميدواريم با حمايت استاندار بتوانيم شرايط مناسبي را در حوزه فرودگاه براي مردم منطقه رقم بزنيم.
به‌گزارش خبرگزاري موج، علي کيخايي مدير فرودگاه همدان با بيان اينکه طرح بهسازي و تكميل فرودگاه همدان با اعتباري بالغ بر 320 ميليارد ريال شامل سه پروژه بزرگ و ده‌ها پروژه كوچك اجرايي شد، گفت: در اين ميان تعدادي از پروژه‌ها به مرحله بهره‌برداري رسيده و بخشي هم در سال جاري در دست اجرا است.
وي ادامه داد: از پروژه‌هاي اصلي اين فرودگاه، بهسازي و توسعه عوامل پروازي بوده که با اعتباري بالغ بر 160 ميليارد ريال به اتمام رسيده و در فرودگاه عملياتي شده است.
کيخايي درباره اين پروژه اظهار داشت: اين پروژه با هدف پذيرش پروازهاي بدنه وسيع شروع شد كه پس از بهره‌برداري، پروازهاي بوئينگ 747 براي عمليات حج تمتع و اعزام زائران به سرزمين وحي به نشست و برخاست پرداختند.
وي در ادامه عنوان کرد: از پروژه‌هاي اساسي ديگر اين فرودگاه احداث ساختمان برج مراقبت و تكنيكال بلاك است که تا هفته دولت سال آينده با تامين اعتبار 57 ميليارد ريال به بهره‌برداري خواهد رسيد.
گفتني است؛ پروژه ترمينال ورودي پروازهاي زيارتي هم در هفته دولت با اعتبار بالغ بر 10 ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيده است.
مدير فرودگاه همدان تصريح کرد: اعتبار پروژه‌هاي عمراني سال جاري فرودگاه همدان بالغ بر 11 ميليارد ريال در نظر گرفته شده كه شامل پروژه‌هاي در دست اقدام سال جاري است که با كمك و نظر مساعد مديرعامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور و اعضاي هيأت مديره، از پيشرفت فيزيكي مناسبي برخوردارند و تا پايان امسال تعدادي از پروژه‌ها همانند ساختمان پليس فرودگاه، سوله تجهيزات عمليات زمستاني، فاز يك محوطه‌سازي و بهسازي ساختمان ايمني زميني و مسجد فرودگاهي به بهره‌برداري خواهند رسيد.
وي گفت: با توجه به اهميت توسعه همه جانبه‌ي استان و نياز به وجود يك فرودگاه با استانداردهاي بين‌المللي در پذيرش پروازهاي بدنه وسيع، اعتباري بالغ بر 25 ميليارد ريال از محل اعتبارات استان در سال جاري براي اين منظور اختصاص يافته است، اما نياز فرودگاه به منابع مالي استاني و ملي زيادتر از مبالغ ديده شده است كه اميدواريم با حمايت استاندار بتوانيم شرايط مناسبي را در حوزه فرودگاه براي مردم منطقه رقم بزنيم.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن