تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819654160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالغ بر يک هزار و 43 ميليارد ريال به استان تخصيص داده شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۳۶ب.ظ)
استاندار کهگيلويه و بويراحمد: بالغ بر يک هزار و 43 ميليارد ريال به استان تخصيص داده شد استاندار کهگيلويه و بويراحمد گفت: يک هزار و 43 ميليارد ريال اعتبارات تخصيص داده شده شش ماه امسال به استان است.
به گزارش خبرگزاري موج، خادمي کل اعتبارات استان را سه هزار و 520 ميليارد ريال برشمرد و افزود: تاکنون معادل 30 درصد آن اختصاص يافته است.
وي، جمع اعتبارات تملک دارائيهاي سرمايه اي استاني را دو هزار و 640 ميليارد ريال عنوان کرد و اظهار داشت: از اين اعتبار يکهزار و 126 ميليارد ريال معادل 39 درصد آن به استان تخصيص داده شده است.
استاندار، اعتبار طرح هاي استاني مصوب قانون بودجه سال 93 يا اعتبارملي استاني را 377 ميليارد ريال ذکر کرد و ابراز داشت: تاکنون 125 ميليارد ريال معادل 2/ 33 درصد آن محقق شده است.
به گفته خادمي، يکهزار و 504 ميليارد ريال اعتبارات استاني امسال است که 714 ميليارد ريال آن يعني 47.5 درصد آن تخصيص يافته است.
وي، ميزان اعتبار تملک دارايي هاي سرمايه اي استاني را 816 ميليارد عنوان کرد و ادامه داد: از اين ميزان اعتبار تا امروز معادل 45.5 درصد، يعني 370 ميليارد ريال آن تحقق يافت.
خادمي، ميزان تخصيص اعتبارات از محل ها و منابع اعتباري مختلف امسال اين استان را اميدوار کننده خواند و تصريح کرد: کل تخصيص اعتبارات عمراني استان در 12 ماه سال گذشته 21 درصد بود در حالي که تخصيص اعتبارات عمراني 93 در شش ماه امسال استان تاکنون 30 درصد است.
به گفته وي، هم اکنون يک هزار و 700 پروژه در بخش هاي مختلف در اين استان داريم و نبايد پروژه اي به لحاظ مشکل منابع اعتباري غير فعال باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن