تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819394711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم ملي کاراته ايران قهرمان جهان شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۵۵ب.ظ)
با هدايت سرمربي گيلاني؛ تيم ملي کاراته ايران قهرمان جهان شد تيم ملي کاراته ايران با نتيجه سه بر دو آلمان را شکست داد تا براي اولين بار عنوان قهرماني جهان را کسب کند.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، سعيد عليپور با اعلام اين خبر اظهار کرد: در جريان بيست و دومين دوره رقابت هاي کاراته قهرماني جهان که يکشنبه شب در آلمان پايان يافت، تيم ملي کاراته ايران با سرمربيگري «مسعود رهنما» قهرمان جهان شد.
وي اظهار کرد: بر اين اساس، تيم ملي کاراته ايران در بخش کوميته (مبارزه ) تيمي، با غلبه برابر همه رقباي خود براي اولين بار عنوان قهرماني جهان را به خود اختصاص داد.
وي ادامه داد : در ديدار نهايي کوميته تيمي، «مسعود رهنما» مديرکل اداره ورزش و جوانان گيلان و سرمربي تيم ملي کاراته، تيم ايران را با ترکيب سعيد احمدي، بهمن عسگري، ايمان سنچولي، سجاد گنج زاده و ذبيح اله پورشيب به مصاف تيم آلمان ميزبان مسابقات فرستاد که در نهايت تيم ملي کاراته ايران با نتيجه سه بر دو آلمان را شکست داد تا براي اولين بار عنوان قهرماني جهان را کسب کند.
سرپرست روابط عمومي اداره ورزش و جوانان گيلان بيان کرد: تيم ملي کاراته ايران علاوه بر کسب مدال طلاي کوميته تيمي، دو مدال نقره توسط حميده عباسعلي و ذبيح اله پورشيب و دو مدال برنز توسط کاتاي تيمي بانوان و مهسا افسانه کسب کرد.
عليپور اضافه کرد: در بيست و دومين دوره رقابت هاي کاراته قهرماني بزرگسالان جهان، زبده ترين کاراته کاران کشورهاي مختلف جهان از چهارشنبه هفته گذشته در شهر برمن آلمان با هم به رقابت پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن