تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802956889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهر مربیان تیم ملی کاراته در آستانه رقابت‌های جهانی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قهر مربیان تیم ملی کاراته در آستانه رقابت‌های جهانی
معرفی مسعود رهنما و سید شهرام هروی از سوی فدراسیون کاراته به‌عنوان کوچ‌های کنار زمین ملی‌پوشان کاراته در رقابت‌های جهانی المان موجب شده تا مربیان تیم ملی کاراته با اردوی مهم این تیم پیش از این رقابت‌ها در گیلان قهر کنند.
کد خبر: ۴۴۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴ - 29 October 2014


معرفی مسعود رهنما و سید شهرام هروی از سوی فدراسیون کاراته به‌عنوان کوچ‌های کنار زمین ملی‌پوشان کاراته در رقابت‌های جهانی المان موجب شده تا مربیان تیم ملی کاراته با اردوی مهم این تیم پیش از این رقابت‌ها در گیلان قهر کنند و در تمرینات حاضر نشوند. علیرضا سمند قهر مربیان تیم ملی تایید می‌کند و البته می‌گوید که از این مسئله نگرانی چندانی ندارد.


به گزارش تابناک، رئیس فدراسیون کاراته ایران که به تازگی و در آستانه رقابت‌های جهانی آلمان مدیر تیم‌های ملی هم شده است در فاصله یک هفته تا این رقابت‌ها با قراردادن نام رهنما و هروی به‌عنوان کوچ کنار زمین تیم ملی کاراته به صورت تلویحی درهای خروجی را برای روحانی مربی این تیم که در بازی‌های آسیایی اینچئون و چند ماه گذشته در اردوهای تیم ملی در کنار ملی‌پوشان حضور داشته باز کرده است. 


این ترکیب در حالی از سوی فدراسیون کاراته معرفی شده است که در 8 ماه گذشته که اردوهای تیم ملی کاراته برپاست، حسین روحانی به همراه مهدی جعفری در کنار ملی‌پوشان حضور داشتند و در بازی‌های آسیایی اینچئون نیز روحانی در کنار ملی‌پوشان قرار داشت. با این وجود فدراسیون تنها نام دو مربی را برای کوچ در تیم ملی معرفی کرده است. سمندر رییس فدراسیون کاراته در این باره می‌گوید: «مسوولان برگزاری مسابقات جهانی کاراته با مدیر روابط بین‌الملل ما تماس گرفته و اعلام کرد‌‌ه‌اند به خاطر محدودیت‌هایی که وجود دارد اسامی مربیان مردان و بانوان که در مسابقات جهانی قرار است روی صندلی کوچ بنشینند را به ما اعلام کنید. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم لیلا بهرامی و ستاره موسوی در بخش بانوان را به‌عنوان مربی اعلام کنیم و مسعود رهنما سرمربی تیم ملی و شهرام هروی را نیز به‌عنوان مربیان تیم ملی مردان معرفی کردیم.»


اما همین تصمیم موجب شده که مربیان تیم ملی در اردوی گیلان حاضر نشوند. خبرگزاری ایسنا صبح امروز از قهر سه مربی تیم ملی کاراته خبرداده بود  و نوشته بود که آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان برای اعزام به مسابقه‌های قهرمانی جهان در آلمان از پنجم آبان در گیلان شروع شده که سید شهرام هروی، حسین روحانی و مهدی جعفری اعضای کادر فنی تیم ملی به گیلان نرفتند.


با این حال سمندر اگرچه قهر مربیان را تایید می‌کند اما گویا چندان نگرانی از این مسئله ندارد. برای همین است که که او از خبر قهر مربیان تیم ملی آن‌هم در آستانه یک هفته تا رقابت‌های جهانی حیران نشده و می‌گوید: «احتمالش زیاد است که حالت قهر هم در میان باشد. امیدوارم این مسئله وجود نداشته باشد اما اگر هم باشد، هیچ مشکلی نیست چون مسعود رهنما آنجاست و حسینی هم در کنار تیم حضور دارد. از همه مهم‌تر اینکه ملی‌پوشان بزرگسال بچه نیستند و می‌دانند که چطور شرایط خودشان را کنترل کنند. امیدوارم این مرحله از اردو با آرامش بیشتری برگزار شود.»
البته این شرایط تنها مختص تیم مردان نیست. در شرایطی که تیم بانوان با مربیگری فریبا بداغی نتیجه خوبی در اینچئون به دست آورد اما به نظر می‌رسد که سمندر از کوچ فریبا بداغی نیز راضی نبوده است  و از لیلا بهرامی به‌عنوان کوچ تیم ملی بانوان دعوت به همکاری کرده است؛ مربی که حضورش در بازی‌های آسیایی هم در ترکیب کادر فنی نقش خاصی نداشت. حال این مربی بر صندلی کوچ می‌نشیند تا بازیکنان حاضر در آلمان را کوچ کند. رییس فدراسیون کاراته در شرایطی این نوع چیدمان کادر فنی را برای کوچ بازیکنان قانونی و از قوانین فدراسیون جهانی می‌داند که با توجه به صحبت‌های رییس فدراسیون پس از بازی‌های آسیایی این سوال پیش می‌آید که شاید این قانون من‌درآوردی باشد؟!




















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن