تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819664816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يورش رژيم صهيونيستي به مسجدالاقصي محکوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۳۹ب.ظ)
توسط مجلس خبرگان رهبري؛ يورش رژيم صهيونيستي به مسجدالاقصي محکوم شد مجلس خبرگان رهبري طي اطلاعيه اي يورش رژيم صهيونيستي به مسجدالاقصي را محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مجلس خبرگان رهبري در اطلاعيه اي ضمن محکوم کردن يورش رژيم صهيونيستي به مسجدالاقصي، آورده است:

افکار عمومي جهان به ويژه جهان اسلام در چند روز اخير شاهد سرکوب هاي غير انساني صهيونيست هاي اشغالگر و دسيسه تخريب قبله اول مسلمين؛ يعني «مسجد الاقصي» هستند. اين امر مي تواند موجب شکل گيري «انتفاضه» گسترده ديگري در سرزمين هاي اشغالي باشد. سران رژيم غاصب اسرائيل مي دانند اين اقدامات، واکنش امت اسلامي و جهان اسلام را در پي خواهد داشت. اکنون وقت آن است که دولت هاي اسلامي در مقابل اين اقدام غاصبانه رژيم صهيونيستي بيدار شده و در برابر توطئه هاي اين رژيم ايستاده و با ملت مظلوم فلسطين که اين روزها با قيام خود نياز به حمايت مسلمانان دارند هم صدا شوند.
از سوي ديگر اين روزها شاهد برخوردهاي ناشايست دولت بحرين عليه عزاداران حسيني در اين کشور و نيز انجام عمليات تروريستي در حسينيه شيعيان استان الاحساء عربستان سعودي در ايام عزاداري حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام بوديم.
مجلس خبرگان رهبري، ضمن اعلام حمايت از تمام مسلمانان جهان، هرگونه اقدام تروريستي و دامن زدن به اختلافات مذهبي را به شدت تقبيح کرده و اقدامات ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيستي در يورش به مسجد الاقصي و انجام اعمال غير انساني عليه مردم فلسطين و قدس شريف را محکوم مي نمايد و از علماي اسلام و سران کشورهاي اسلامي و مردم مسلمان مي خواهد در حفظ اتحاد کوشش نموده، توطئه هاي تفرقه افکنانه رژيم جعلي اسرائيل و گروه هاي تکفيري را دفع کنند و از مجامع بين المللي نيز مي خواهد با استفاده از راهکارهاي حقوقي و قانوني از بروز اين گونه جنايات جلوگيري نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن