تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 8 درصدي حاميان طرح اکرام کميته امداد در خراسان شمالي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۵۹ب.ظ)
افزايش 8 درصدي حاميان طرح اکرام کميته امداد در خراسان شمالي قائم مقام کميته امداد امام خميني (ره) خراسان شمالي گفت: طي سال جاري روند جذب حامي در استان، رشد 8 درصدي داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج، قائم مقام کميته امداد امام خميني (ره) خراسان شمالي با اشاره به اجراي طرح اکرام ايتام در کميته امداد گفت: هم اکنون شاهد رشد8.3 درصدي تعداد حاميان در طرح اکرام ايتام اين نهاد هستيم.
محمد علي اکبرياني با بيان اينکه هدفگذاري کميته امداد در جذب خيرين واستفاده از ظرفيت بالقوه آنها يکي از مهمترين فعاليت هاي کميته امداد راشکل داده است خاطر نشان کرد: سال گذشته 24 هزار حامي در طرح اکرام ايتام با اين نهاد همکاري داشتند که اين رقم امسال به بيش از 26 هزار حامي افزايش يافته است.
وي ادامه داد: در حال حاضر 26 هزار و 35 حامي در استان فعاليت مي کنند که طي مدت مشابه سال گذشته تعداد حامي هاي استان 24 هزار نفر بوده است.
اکبرياني خاطر نشان کرد: اين حامي ها طي شش ماه نخست سال جاري بيش از 36 ميليارد ريال به ايتام تحت حمايت خود کمک کردند.
وي با اشاره به وجود بيش از پنج هزار و 353 نفر يتيم در سطح استان، عنوان کرد: سه هزار و 504 نفر از اين ايتام زير 18 سال و 986 يتيم بالاي 18 سال تحت حمايت حامي قرار دارند.
اکبرياني يادآور شد: 863 يتيم نيز در سطح استان فاقد حامي هستند که اميد با مشارکت خيرين در طرح اکرام شاهد روند رو به رشد تأمين سلامت و آتيه ايتام در آينده باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن