تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز به کار سيستم آموزش مجازي سازمان حفاظت محيط زيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۹:۲۰ق.ظ)
آغاز به کار سيستم آموزش مجازي سازمان حفاظت محيط زيست مدير کل دفتر آموزش و مشارکت مردمي سازمان حفاظت محيط زيست از راه اندازي سيستم آموزش مجازي سازمان حفاظت محيط زيست از روز دوشنبه 19 آبان 93 با اجراي دوره آشنايي با فنون سنجش و ارزيابي عملکرد براي کارکنان ستادي سازمان رسما آغاز به کار مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان حفاظت محيط زيست، محمد درويش ضمن اعلام اين خبر گفت: برگزاري دوره هاي آموزشي به صورت غير حضوري با هدف کاهش هزينه ها و پرهيز از ترددهاي غير ضروري انجام گرفته و اميدواريم به نتايج خوبي در اين زمينه دست يابيم.
مدير کل دفتر آموزش و مشارکت مردمي سازمان حفاظت محيط زيست با برشمردن نقاط قوت اين سيستم از امکان برگزاري کلاسهاي آنلاين در قالب اين سيستم در صورت تامين پهناي باند مناسب خبرداد .
محمد درويش با بيان اينکه تهيه محتواي آموزشي مناسب و داراي محيط جذاب و قابل فهم براي فراگيران در دست اقدام است ، افزود: به زودي تعداد قابل توجهي از دوره هاي آموزشي به شکل مجازي و غيرحضوري برگزار مي شود .
گفتني است سيستم آموزش مجازي (LMS) قابليت پوشش تمامي مخاطبان آموزش هاي ضمن خدمت کارکنان ستادي و استاني سازمان را داراست و در مواقع خاص مي توان امکان دسترسي کاربران عام خارج از سازمان را براي آن ايجاد کرد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن