تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820532504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای گرفتن کارت آزمون دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برای گرفتن کارت آزمون دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید خبرگزاری پانا: دانشگاه فرهنگیان درباره‌ تاریخ پرینت كارت،محل رفع نقص كارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی نیروی قراردادی این دانشگاه در سال 1393 را اعلام کرد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۹ آبان ساعت 08:59



به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری پانا: طبق اعلام دانشگاه فرهنگیان آزمون تمام داوطلبان متقاضی شركت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی در دانشگاه فرهنگیان درسال 1393 در صبح روز پنجشنبه مورخ 22 آبان 93، در تمام مراكز استانها برگزار می‌شود.
بنابراین گزارش،فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:00 صبح آغاز و در‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، برای همین تمام اوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
همچنین كارت و برگ راهنمای شركت در آزمون از امروز دوشنبه مورخ19 آبان 93 جهت پرینت، بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شركت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عكس‌دار و ارائه آن الزامی است.
بنابراین اطلاعیه، در صورت بروز اشكال در تهیه پرینت از کارت شركت در آزمون و یا مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت نامی، داوطلبان می‌توانند در روزهای سه شنبه مورخ 20 آبان 93،و چهارشنبه مورخ 21 آبان 93، صبح از ساعت 00:8 تا 00:12 و بعدازظهراز ساعت 00:14 تا 00:17 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عکس شخصاً به نماینده مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط که دانشگاه فرهنگیان هر استان است، مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالی کارت خود اقدام کنند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن