تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819734056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر روسیه در واشنگتن: رسانه های آمریکایی وقایع اوکراین را تحریف می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفیر روسیه در واشنگتن: رسانه های آمریکایی وقایع اوکراین را تحریف می کنند مسکو-ایرنا- "سرگئی کیسلیاک" سفیر روسیه در واشنگتن گفت: رسانه های آمریکایی به شدت حقایق و رویدادهای اوکراین را تحریف می کنند.


به گزارش ایرنا به نقل از ریانووستی، کیسلیاک روز یکشنبه در همایش انجمن دانشمندان روس زبان گفت: تصویری از وقایع اوکراین که مردم آمریکا می بینند کاملا وارونه است.
وی با بیان این که این تصویر با واقعیت مطابقت ندارد، افزود: وقایع اوکراین تحریف می شود و مردم آمریکا از حقایق این کشور اطلاع ندارند.
سفیر روسیه به دیدار اخیر خود با سردبیران تعدادی از رسانه های آمریکایی اشاره کرده و اظهار داشت: آنها مدعی شدند که حقایق را از دو طرف مناقشه اوکراین انعکاس می دهند، اما در واقع به قدری وقایع این کشور را تحریف می کنند که اخبار کاملا کذب و یک جانبه به مخاطبین انتقال می یابد.
کیسلیاک همچنین در مورد مذاکرات خلع سلاح هسته ای میان روسیه و آمریکا گفت: مسکو با ازسرگیری این مذاکرات مخالف نیست اما این گفت و گوها باید با توجه به منافع راهبردی روسیه انجام گیرد.
وی با بیان این که مذاکرات هسته ای از مدت ها پیش متوقف شده است، ادامه داد: روسیه علاقه مند به ازسرگیری این مذاکرات است و ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه به تازگی موضع مسکو را در این مورد بیان کرد.
وی افزود: ما می خواهیم مذاکرات در شرایطی انجام گیرد که در آن به مسایل امنیتی روسیه توجه شود.
سفیر روسیه در واشنگتن به علاقه مندی مسکو برای ادامه همکاری های علمی با محافل علمی آمریکا اشاره کرد و گفت: مسکو قصد ندارد در زمینه همکاری های علمی تحریم هایی علیه آمریکا اعمال کند.
کیسلیاک افزود: روسیه آماده است همکاری های علمی را با آمریکا افزایش دهد و آن را تقویت و این موضوع به نفع دو کشور است.
اروپام*5*391**1144**1010


18/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن