تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821074681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت نائب قهرمان ووشو از مدال‌آوری‌اش


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: روایت نائب قهرمان ووشو از مدال‌آوری‌اش
رمز موفقیت ام ایمان به خدا بود که در همه مواقع و همیشه کمکم کرد و تلاش و پشتکاری که در این دو ، سه سال انجام دادم و در تمرینات خیلی سنگین کم نگذاشتم که فکر به مدال موجب می شد که در این تمرینات دوام بیاورم.
آقای حمید رضا لادور قهرمان مسابقات ووشو جوانان جهان که در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی موفق به کسب مدال نقره شد در گفتگو با تابش کوثر با بیان اینکه از سال ۱۳۸۰ ورزش رزمی ووشو را شروع کردم و الگویم استاد حسین اجاقی بود ، گفت : حدود شش ماه در اردوی بازی های آسیایی قرار داشتیم و چهار، پنج ساعت تمرین فشرده می کردیم و دو بازی تدارکاتی با کشور چین و روسیه برگزار کردیم که در کل تدارکات خوبی گذراندیم.

وی در ادامه افزود : در بازی با کره یک مقداری شرایط داوری بد شد و به شکلی پیش رفت که نتوانستم کار اصلی ام را جلو ببرم و مدال طلا را با نقره عوض کردم اما خوشحال هستم زیرا زمانی که به اصفهان آمدم از اینکه نتوانستم مدال طلا بگیرم ، خیلی ناراحت بودم اما زمانی که خوشحالی مردم اصفهان دیدم که گفتند تو حقت طلا بود و ما آن تلاشت می خواستیم و برای ما طلا و نقره فرقی ندارد که این دلداری خیلی خوبی برایم بود.

نایب قهرمان مسابقات آسیایی اینچئون تصریح کرد : رمز موفقیت ام ایمان به خدا بود که در همه مواقع و همیشه کمکم کرد و تلاش و پشتکاری که در این دو ، سه سال انجام دادم و در تمرینات خیلی سنگین کم نگذاشتم که فکر به مدال موجب می شد که در این تمرینات دوام بیاورم.

قهرمان مسابقات کامبت گیمز روسیه با بیان اینکه همیشه جمهوری اسلامی ایران با رهبری فرزانه آیت الله خامنه ای به این جایگاه رسیده و انشاء الله با هدایت های ایشان پله های ترقی را طی کند ، گفت : ما وقتی در مسابقات قهرمان می شویم اولین کاری که می کنیم ، پرچم کشورمان را در دست می گیریم و به دور سالن می چرخیم که این حرکت بیانگر این است که همه جان و توان و تلاشمان این است که پرچم ایران بالا برود و ما هر کاری که می کنیم به خاطر ایران است .




تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن