تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803836541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زائران اربعين از پرداخت هزينه بيمه و خدمات پزشکي معاف شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۴۰ب.ظ)
رئيس سازمان حج و زيارت خبر داد: زائران اربعين از پرداخت هزينه بيمه و خدمات پزشکي معاف شدند رئيس سازمان حج و زيارت از برنامه ريزي براي ساماندهي زائران ايام اربعين حسيني(ع) خبر داد و گفت: امسال زائران اربعين از پرداخت هزينه بيمه و خدمات پزشکي معاف هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد اوحدي گفت: برنامه ريزي براي ساماندهي زائران اربعين آغاز شده و در جلسه بعداز ظهر امروز ستاد دائمي اربعين که با حضور نمايندگان دستگاه هاي همکار برگزار خواهد شد، وظايف و مسووليت ها و برنامه هاي هريک از دستگاه ها در خصوص اعزام و ساماندهي زائران عتبات در ايام اربعين حسيني (ع) نهايي خواهد شد.
وي در اينخصوص افزود: براي جلوگيري از ازدحام زائران عتبات در نقاط مرزي کشور، متقاضيان حضور در همايش پياده روي اربعين از روز 20 آبان ماه مي توانند با مراجعه به دفاتر خدمات زيارتي سراسر کشور نسبت به نام نويسي براي حضور در همايش اربعين اقدام نمايند و در نرم افزاري که براي اين امر طراحي شده، بر اساس ظرفيت هريک از مرزها زمان اعزام به مرز به زائران اعلام خواهد شد.
رئيس سازمان حج و زيارت در خصوص صدور ويزاي اضطراري عراق در مرزها گفت: متقاضيان اعزام به عتبات در ايام اربعين مي توانند با نام نويسي از طريق دفاتر خدمات زيارتي با پرداخت هزينه 40 دلار بابت ويزا و 15 هزار تومان بابت حق کارگزار ويزاي عراق را دريافت کنند و اين در حالي است که هزينه صدور ويزاي اضطراري در مرزها 82 دلار است و از طرفي ممکن است زائران با مشکلاتي همچون سوءاستفاده افراد سودجو و يا گم شدن گذرنامه ها که سال گذشته در مرز شاهد آن بوديم، مواجه شوند.
مهندس اوحدي در اين رابطه ادامه داد: سال گذشته در ايام اربعين در نقاط مرزي کشور، بسياري از زائران براي پرداخت هزينه بيمه و خدمات پزشکي مدت زمان زيادي در صف بانک منتظر مي ماندند اما در سالجاري بر رفع اين مشکل سازمان حج و زيارت هزينه هاي بيمه زائران ايام اربعين را عهده دار شده و با مذاکراتي که با جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي صورت گرفته، زائران اين ايام از پرداخت هزينه خدمات پزشکي معاف شده اند.
معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه گفت: امسال براي اولين بار 6 موکب در مسير پياده روي زائران از نجف به کربلا براي خدمات دهي به زائران بر پا خواهد شد و چادرهاي هلال احمر جمهوري اسلامي که در کنار اين مواکب مستقر مي شوند، به زائران خدمات پزشکي ارائه خواهند داد.
وي ابراز اميدواري کرد: امسال با همکاري و هماهنگي موجود ميان سازمان حج و زيارت و کليه دستگاه ها خدماتي بهتر از گذشته به زائران ايام اربعين ارائه شود.
مهندس اوحدي در پايان گفت: اين هفته بهمراه تعدادي از مسوولين سازمان حج و زيارت سفري به عراق خواهيم داشت و ضمن ديدار و مذاکره با سفير محترم جمهوري اسلامي ايران در عراق و همچنين ديدار با استانداران و سر کنسول کربلا و نجف و توليت اعتاب مقدسه، روند آماده سازي بسترهاي خدمات دهي به زائران اربعين را مورد بررسي قرار خواهيم داد و از پروژه هاي در دست اجرا در عراق بازديد بعمل خواهيم آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن