تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802809358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات موفقیت آمیز علیه داعش در بغداد/ وعده آزادی موصل/ جزئیات تازه از قربانیان البونمر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عملیات موفقیت آمیز علیه داعش در بغداد/ وعده آزادی موصل/ جزئیات تازه از قربانیان البونمر


وزارت دفاع عراق از کشته شدن سرکرده نظامی "داعش" در منطقه "السعدیه" و شماری از فرماندهان این گروه تروریستی در حمله هوایی ارتش این کشور خبر داد. ارتش و نیروهای بومی موفق به بازپس گیری ۳ روستا در غرب بغداد، از گروه تروریستی داعش شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل ازسومریه نیوز، وزارت دفاع عراق روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای اطلاعات نظامی ارتش، فردی به نام "ابوبلال " مسئول نظامی گروه تروریستی داعش در منطقه السعدیه را به همراه 25 تن از دستیاران وی در حمله هوایی به  مواضع این گروه در استان دیاله به هلاکت رساند.
ارتش عراق به همراه نیروهای مردمی درهفته های اخیر، عملیات گسترده ای را برای پس گرفتن مناطق اشغال شده این کشور از تروریست های داعش انجام داده اند.
دانلود  
نظامیان ارتش عراق به همراه نیروهای داوطلب مردمی و عشایر این کشور موفق به آزادسازی مناطقی از غرب بغداد شدند.
این گزارش به نقل از رویترزمی افزاید: نظامیان ارتش عراق در عملیاتی مشترک با نیروهای داوطلب مردمی و عشایر این کشور موفق به بازپس گیری 3 روستا در غرب بغداد، از دست داعش شدند.

یگان های پیاده ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی با حمایت جنگنده های نیروی هوایی ، منطقه «الرفوش»، در غرب بغداد را آزاد کردند . یکی از نظامیان ارتش عراق اعلام کرد: "موصل" را به زودی آزاد خواهیم کرد. شیخ محمد جواد، مسئول نیروهای داوطلب مردمی اظهار کرد: ما مناطق پیرامونی بغداد را تبدیل به گورستان داعش و دیگر گروه های تروریستی می کنیم. در چند روز گذشته درگیری های سنگینی در مناطق «بنات الحسن» و «بنی تمیم » با گروه های تروریستی داشتیم. عملیات مشترک و هماهنگ ما با فرماندهی ارتش در بغداد ادامه داشته و این موضوع به استقرار ثبات در منطقه کمک کرده است.
  جنایت تازه داعش علیه عشیره البونمر منابع امنیتی عراقی گفتند: گروه تروریستی داعش جنایت تازه ای را علیه عشیره البونمر درعراق مرتکب شده و 70 تن از آنها را در غرب استان الانبار اعدام کرده است.
دانلود    
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، این منابع گفتند: قربانیان این اقدام تروریستی در گورستانی جمعی در منطقه الجزیره در خارج از مرزهای منطقه هیت در غرب این استان دفن شده اند. این منابع تاکید کردند: قربانیان این حادثه، مردان در سنین مختلف هستند و برخی از افراد نیروهای امنیتی و شوراهای بیداری اهالی هیت و ناحیه الفرات نیز در میان آنها حضور دارند. به این ترتیب تعداد قربانیان این عشیره به بیش از 500 کشته افزایش می یابد. این گروه تروریستی اقدام به ربودن 65 تن از افراد منطقه به همراه اموال و دارایی های آنها کردند و آنها را اسیر جنگی به شمار آوردند.
 
حملات انتحاری به پالایشگاه بیجی خنثی شد به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، براثر انفجار 4دستگاه خودروی بمب گذاری شده در بیجی 9نظامی کشته و 25 نفر دیگر زخمی شدند. افراد انتحاری سعی داشتند، با این خودروها وارد پالایشگاه بیجی در استان صلاح الدین شوند. از سوی دیگر حدود 50 فرد مسلح داعش در حملات ارتش در جنوب موصل کشته شدند. در این حملات اردوگاه الغزلانی هدف قرار گرفت. وزارت دفاع عراق نیز اعلام کرد: در حملات نیروی هوایی این کشور به پایگاههای داعش در شهر بیجی 18تروریست کشته و شماری از آن ها زخمی شدند.   همدستی داعش و افسران کرد در قاچاق نفت
سازمان تروریستی داعش با همکاری برخی افسران کرد نفت خام چاههای نفت اطراف کرکوک را به مناطق دیگر قاچاق می کند.  
برابر این گزارش به نقل ازالجزیره، داعش پس از سیطره بر دهها چاه نفت در مناطق مختلف کرکوک، تلاش می کند با روش های مختلف نفت را به مناطقی که تحت کنترل ندارد برساند و قاچاق کند.  
داعش برای تامین منابع مالی مورد نیاز انجام عملیات نظامی خود، نفت را به قیمت تنها 20 دلار در هر بشکه می فروشد که این مسئله موجب شده است تاجران غیرقانونی برای به دست آوردن ثروت هنگفت با این سازمان همکاری کنند.  
دولت منطقه کردستان عراق در تلاش برای مبارزه با این تجارت ، تحقیقاتی را برای روشن کردن نقش برخی افسران کرد در تجارت نفت با داعش در مرزهای استان کرکوک آغاز کرده است که این موضوع، بازداشت 8 افسر کرد را به دنبال داشته است.   
 
حملات تروریستی در شهرک شیعه نشین صدر بغداد منابع خبری با اشاره به تازه ترین حملات تروریستی در عراق از وقوع انفجار در شهرک شیعه نشین صدر در بغداد و کشته و زخمی شدن دهها نفر خبر دادند.
شبکه خبری المیادین در خبری فوری اعلام کرد: بر اثر انفجار بمب در شهرک صدر 12نفر به شهادت رسیده و 22 تن دیگر زخمی شدند.
رسانه ها روز شنبه همچنین از انفجار تعدادی خودرو بمب گذاری شده در برخی مناطق بغداد مانند: العامل، الحبیبیه و الزعفرانیه و کشته و زخمی شدن عده زیادی از افراد خبر دادند.                  

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن