تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولاند: سرعت عملیات علیه داعش را افزایش می‌دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اولاند: سرعت عملیات علیه داعش را افزایش می‌دهیم
رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که کشورش سرعت حملات به مواضع داعش در عراق را افزایش می‌دهد.
به گزارش نامه نیوز، رئیس‌جمهور فرانسه روز جمعه (دیروز) در پایان نشست اروپایی بروکسل طی کنفرانسی خبری با اشاره به اینکه جنگنده‌های ارتش این کشور مواضع داعش را در غرب کرکوک هدف قرار داده‌اند، تأکید کرد که پاریس حملات به مواضع داعش در عراق را افزایش می‌دهد.

بنا بر اعلام خبرگزاری فرانسه، «فرانسوآ اولاند» در اظهاراتی اعلام کرد: «فرانسه ریتم اقدامات خود برای ضربه زدن شدید به گروه تروریستی داعش در عراق را تسریع می‌کند. امشب یک عملیات نظامی در چارچوب ائتلاف بین‌المللی در غرب منطقه کرکوک که امروز تحت کنترل داعش قرار دارد، انجام شد.»

وی افزود: «ما [در این حمله] به همه اهداف خود دست یافتیم. 12 هدف تعیین شده بود و به همه 12 هدف دست یافتیم  اما ریتم اقدامات ما برای صربه سخت به این سازمان تروریستی تسریع خواهد شد.»

بر اساس این گزارش، نیروهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش نیمه‌شب پنجشنبه گذشته یک زرادخانه و یک مرکز آموزشی عناصر گروه تروریستی داعش در منطقه کرکوک واقع در شمال عراق را منهدم کردند.

به گفته «پییر دو ویلییر» رئیس‌ ستاد مشترک ارتش فرانسه، این حمله که جنگنده‌های فرانسوی رافائل در آن شرکت داشتند، منجر به انهدام ساختمان‌هایی شد که عناصر داعش تله‌ها، بمب‌ها و تسلیحات خود را برای حمله به نیروهای عراقی در آن تولید می‌کردند.

وی همچنین افزود: «این هفتمین حمله نیروهای فرانسوی و نخستین مشارکت آنها در حمله گسترده علیه داعش از زمان آغاز حضور در ائتلاف بین المللی تحت فرمان آمریکا در عراق در پایان سپتامبر گذشته محسوب می‌شود.»




منبع: فارس


۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن