تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812796661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جام جم در یک نگاه تهران- ایرنا- «سرافراز رییس جدید رسانه ملی» و «بازگشت به قبل از توافق ژنو برای همه خطرناک است» مهمترین عنوان هایی که روزنامه جام جم برای شماره روز یکشنبه انتخاب کرد.


این روزنامه تیتر یک را به خبر سرافراز رییس جدید رسانه ملی، اختصاص داد و نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای طی حکمی با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر و دلسوزانه مهندس عزت الله ضرغامی، محمد سرافراز را برای یک دوره پنج ساله به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
روزنامه جام جم با برجسته کردن موضوع بازگشت به قبل از توافق ژنو برای همه خطرناک است، آورد: وزیر امور خارجه ایران و همتای آمریکایی وی به همراه کاترین اشتون امروز در پایتخت کشور عمان پشت میز مذاکره می نشینند تا پس از ماه ها گفت وگو، در روزهای حساس باقیمانده شاید بتوانند از بن بست ایجاد شده بر سر دستیابی به توافق جامع هسته ای خارج شوند. سیدعباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان که دیشب همراه وزیر خارجه و دیگر اعضای تیم هسته ای به مسقط رفت با بیان این که توافق هسته ای به نفع هر دو طرف و به نفع منطقه خواهد بود، گفت: امیدوار هستیم که از وضع موجود خارج شویم و مذاکرات مسقط، یک مذاکرات راهگشا باشد. وی افزود: هیچ کسی خواستار بازگشت به شرایط قبل از توافق ژنو نیست؛ زیرا این برای همه، یک سناریوی خطرناک خواهد بود.
جریمه 460 میلیون تومانی 2 پزشک زیرمیزی بگیر، تیتر دیگر این روزنامه است. مرتضی خدایی رییس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات پزشکی تعزیرات استان تهران گفت: 2 پزشک ارتوپد متخلف به علت دریافت پول زیرمیزی از بیماران خود، 460 میلیون تومان جریمه شدند. وی افزود: پرونده پزشک اول که یکی از پزشکان ارتوپد شناخته شده کشور و در یک بیمارستان خصوصی فعال است، به علت شکایت 11 بیمار در تعزیرات استان تهران رسیدگی شد و بعد از اثبات تخلف، وی به برگرداندن 125 میلیون تومان به بیماران و 350 میلیون تومان در حق دولت محکوم شد و حکم قطعی است. رییس شعبه 51 تعزیرات استان تهران ادامه داد: در پرونده دوم هم یک ارتوپد شناخته شده کشور در یک بیمارستان خصوصی دیگر مبلغ 55 میلیون تومان زیرمیزی دریافت کرده است که در دادگاه بدوی این پزشک به پرداخت 110 میلیون تومان در حق دولت و بازگرداندن 55 میلیون تومان به بیمار محکوم شده و هم اکنون پرونده در دادگاه تجدیدنظر در حال رسیدگی است.
روزنامه جام جم با بازتاب عنوان ایران در جذب گردشگر، چهل و هشتم جهان شد، نوشت: علی باقر نعمتی زرگران مسوول دبیرخانه سازمان جهانی جهانگردی در معاونت گردشگری گفت: طبق گزارش سازمان جهانی جهانگردی، ایران برای اولین بار از نظر آمار ورود گردشگران خارجی در فهرست 50 کشور برتر دنیا قرار گرفت. وی در گفت وگو با مهر با بیان این که ایران برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی در سال 2013 به دلیل جذب چهار میلیون و 700 هزار گردشگر خارجی رتبه 48 جهان را کسب کرد، افزود: در معاونت گردشگری تلاشمان این است تا از طریق تکمیل فرم ها و جداول مد نظر سازمان جهانی جهانگردی، آمار کاملی از گردشگران ورودی به ایران را به این سازمان ارائه دهیم و تصویر درستی از جایگاه گردشگری کشور منعکس کنیم.
این روزنامه با مطرح کردن خبر آغاز به کار بیستمین نمایشگاه مطبوعات، نوشت: ساعت 15 روز گذشته، در مراسمی رسمی بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی در مصلای امام خمینی آغاز به کار کرد. البته درهای مصلا از صبح دیروز به روی مردم باز شد و از همان ساعات ابتدایی شاهد حضور تدریجی علاقه مندان به خبر و اطلاع رسانی در نمایشگاه بودیم، گرچه برخی غرفه ها همچنان مشغول آماده سازی بودند و گاهی صدای تیر و تخته در فضای شبستان طنین انداز می شد.

**9165**9131


18/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن