تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799086932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقیب انتخاباتی اوباما به نامه محرمانه واکنش نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


واشنگتن تایمز گزارش داد:
رقیب انتخاباتی اوباما به نامه محرمانه واکنش نشان داد
رامنی گفت که کار اوباما  باعث می شود آدم های بد فکر کنند که می توان آمریکا را دست به سر کرد.



به این مطلب امتیاز دهید

 
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، واشنگتن تایمز (Washington Times) گزارش داد "میت رامنی" به اقدام باراک اوباما در ارسال نامه محرمانه به رهبر ایران واکنش نشان داد.
 
 
میت رامنی در حالی که جمعه شب مشغول سخنرانی برای جمع مشتاقی از تبعه اسرائیلی آمریکایی  در واشنگتن بود، به طور صریح موضع خود نسبت به اخبار جدید درباره نامه اخیر اوباما به رهبر عالی آیت الله سید علی خامنه ای را بیان کرد و گفت اوباما همزمان زیر توافق هسته ای و ائتلاف نظامی برای مقابله با "دولت اسلامی" (داعش) را امضا کرده است.
 
 
در این گزارش آمده رامنی تنها چند خیابان در جمع 700 نفره حاضران در محل همایش ملی "شورای آمریکایی اسرائیلی" (IAC) در فاصله تنها چند خیابان در شمال کاخ سفید ابراز داشت: «به راستی کاملاً شگفت زده شدم که رئیس جمهور ایالات متحده نامه ای با آن حالت بنویسد و به طور خلاصه به ملت و رهبری مشروعیت بخشید که سنت های بین المللی را خدشه دار می کند و تهدید کننده جهان است. برای من بسیار تعجب برانگیز بود. البته شما می توانید از رئیس جمهوری که با دیگر رهبران جهان حرف می زند صحبت کنید، اما گفتن این که می توانیم به شکلی با هم همکاری داشته باشیم چیزی است که رنگ از رخسار می برد و مرا زبان به دهن باقی گذاشت.»
 
 
به گزارش واشنگتن تایمز او ادامه داده است:« رویکرد درست این است که ایران را به شیوه ای که آفریقای جنوبی را در زمان آپارتاید می شناختیم به رسمیت بشناسیم. آن چنان که آن را منفور در نظر می گرفتیم.از رهبران آنها دوری می شد  و از آن ها در جوامع بین المللی دعوتی به عمل نمی آمد. کناره گیری اخلاقی از خود نشان می دادیم. از نظر من این که به نوعی با رهبر عالی ایران گفت و گو داشته باشیم اشتباه بسیلر بزرگی است.»
 
 
واشنگتن تایمز افزود او در ادامه با نگاهی به تاریخ، ابراز کرد که «این مسئله ما را وا می دارد این طور فکر کنیم که رئیس جمهور در مسائل خارجی بی مهارت است. واقعیت این است که او یک سیاست خارجی بی تأثیر و غلط و بسیار دور افتاده از اقدامات و پروتکل های اعمال شده پس از جنگ جهانی دوم است که تأکید داشتند آمریکا در مسائل جهانی مشارکت داشته باشد و کشوری باشد که ارزش های خود را رواج داده و قدرتمند باقی بماند، و برای پیوند تسلیحاتی با متحدین خود آمادگی داشته باشد.»
 
به گزارش واشنگتن تایمز او ادامه داد: «رئیس جمهور در حال تضعیف نظامی ما و فاصله انداختن بین ما و متحدین ماست، که این نیز خود باعث تضعیف ما می شود. رئیس جمهور از ورود به دنیای عرب و عذرخواهی از طرف آمریکا و گفتن این که دیکتاتور و تفرقه انداز و بی تفاوت به ملت های دیگر بوده ایم آغاز کرد و قابل توجه این است که او اکنون دقیقاً همین کار را دارد می کند، اما نه با دشمنان ما. با دوستانمان. این فاتحه سیاست خارجی آمریکا را خواهد خواند و از نظر من یکی از دلایلی است که از رژیم های تمامیت خواه در سرتاسر جهان اقدامات جسورانه می بینید. »
 
رامنی افزود:«این باعث می شود آدم های بد فکر کنند که می توان آمریکا را دست به سر کرد.»
 
واشنگتن تایمز در پایان یادآور شده این همایش که تا یکشنبه ادامه خواهد داشت و از 100 سخنران برای سخنرانی دعوت شده است، مهمانان مختلفی دارد که از میان آن ها می توان به سناتور "جو لیبرمن"، "لیندزلی گراهام"، "باب منندز"، "تد دوچ"، "ران دِرمر" سفیر اسرائیل در آمریکا، "دن گیلرمن" سفیر پیشین اسرائیل در سازمان ملل اشاره کرد، به همراه "شلدون ادلسون" و "هایم سابان" از رهبران شاخص "تاجر و خیّر" اشاره کرد که برگزارکننده مراسمی با نام "رؤیای اسرائیلی-آمریکایی"  خواهند بود.
 
 



 
 
505

 





۱۷/۰۸/۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن