تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798746614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خنده دختر خردسال پایان 22 ساعت بازی در مخوف‌ترین جنگل نیویورک/بلعیده شدن توسط مار افعی برای جذب مخاطب


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نگاهی کوتاه بر مهمترین حوادث روز گذشته کشور های غربی
خنده دختر خردسال پایان 22 ساعت بازی در مخوف‌ترین جنگل نیویورک/بلعیده شدن توسط مار افعی برای جذب مخاطب
رویدادهای مهم حوادث روز گذشته کشورهای غربی را در این گزارش می‌خوانید.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رویدادهای مهم حوادث  چند روز گذشته کشورهای غربی را در ادامه میخوانید:
 
 




در روز 6 نوامبر،یک هلی کوپتر متعلق به گارد ارتش ایالت آیداهو در امریکا،که در حین یک مانور اموزشی بود دچار سانحه شد و در جنوب فرودگاه بین المللی بویس در آیداهو سقوط کرد.در طی این حادثه که در ساعت 7 عصر به وقت محلی اتفاق افتاده بود،دو نفر از خلبانان داخل هلی کوپتر جان خود را از دست دادند. در مورد دلیل این سانحه هنوزاخباری در دست نیست.همچنین هویت قربانیان نیز هنوز فاش نشده است.
 
 



 
یک مرد اهل کلورادو امریکا به نام هارولد هنتورن، در روز 5 شنبه 6 نوامبر به اتهام مرگ همسر دومش که دو سال پیش اتفاق افتاده بود دستگیر شد.مرگ ان زن تونی هنتورن زمانی رخ داده بود که انها به مناسبت جشن سالگردازدواجشان به پارک ملی کوهستان راکی برای  کوهنوردی رفته بودند.تونی هنتورن دو سال پیش در سال 2012 ، ازکوهستان  به پایین پرت شده بود. .پزشکی قانونی ذکر کرده ان زن میتواند خودش افتاده باشد، ولی به احتمال زیاد کسی او را به پایین هل داده است.

متهم هارولد هنتورن همسر این زن تنها شاهد ماجرا بوده است. بعد از این اتفاق اقای هنتورن توسط  نگهبانی پارک ملی و نیروی امنیت دستگیر شد.این مرد هنوز به خاطر مرگ زن اولش ساندرا هنتورن 37 ساله که در سال 1995 زمانی که او در حال تعویض تایر ماشین بود  و موقع جک زدن ،ماشین روی سرش افتاده بود،مورد بازجویی  است چرا که در این مورد هم ثابت نشده است که ایا مرگ  زن اولش تصادفی بوده یا اقای هانتورن مسبب ان بوده است.!
 
 
 



 
 
شبکه تلویزیونی دیسکاوری تصمیم گرفته است تا برای جذب مخاطبان بیشتر جاهایی برود که کسی تا به حال نرفته است مانند داخل دهن یک مار افعی غول پیکر!

این شبکه فیلمی را نشان داد که در آن مردی به نام پاول روزولی زنده توسط یک مار افعی غول پیکر بلعیده شد.او برای اینکه مار را تحریک کند بدن خود را با خون خوک اغشته کرده بود. گفته میشود که شخص بلعیده شده،فیلمبردار و مارغول پیکر همه حالشان خوب است.در پی شوک عجیبی که شبکه دیسکاوری بوجود اورده بود،بینندگان این برنامه نسبت به سال 2013 چندین برابر افزایش پیدا کرده است.
 


 


 
کودک نو پایی که 22 ساعت را در جنگل تنها گذرانده  بود ، سالم پیدا شد.در روز 5 شنبه 6 نوامبر،بروکلین لین لیلی دختر کوچک نو پایی که در بیرون خانه اش درحال بازی بود بعد از 22 ساعت جستو جوی مامورین امداد و اتشنشانان سالم و پیچیده شده در پتو در جنگلهای نزدیک محل زندگی شان پیدا شد.خانواده این دختر کوچک و همسایه ها نگران بودند که شاید او ربوده شده باشد.


زمانی که مامور دنیس مک گوین به کمک سگش جکس این کودک را پیدا میکند ،او برای لحظاتی تکان نمی خورد اما چند ثانیه بعد شیرین ترین لحظه اتفاق افتاد!بروکلین کوچک سرش را بلند کرد و به مامور و سگش لبخندی به پهنای صورت میزند.مامور اتش نشانی از کودک پرسید که ایا میتواند از او عکس بگیرد و دختر کوچک نیز این لبخند موجود در عکس را به دور بین زد و بعد گفت من عاشق جنگل هستم!
 .
 
 



 
 
پدری که تلاش بچه دزد را برای ربودن دختر 5 ساله اش خنثی میکند .در ساعت 4:30 صبح متهم از دری که قفل نبود به داخل خانه در شهر سالت لیک ایالت یوتا در امریکا،وارد می شود.او ابتدا در خانه جستو جو کرده و چیزهایی را به سرقت برده سپس زمانی که به  اتاق خواب دختر کوچک می رسد  او را از تختش بر می دارد.در این حین پدر دختر کوچک بیدار میشود و زمانی که به سمت در خانه میرود،مردی را در چمن های مقابل خانه می بیند که دخترش را حمل میکند.او فورا به سمت سارق میرود و تقاضا میکند دخترش را برگرداند و به او بدهد.

پدر آن دختر چند بار با فریاد خواسته اش را تکرار میکند سرانجام متهم دختر را تحویل می دهد و ازانجا میگریزد.با کمک سگ های پلیس،مامورین متهم 48 ساله را در چند خانه جلوتر دستگیر می کنند.دختر 5 ساله صدمه ای ندیده است به دلیل اینکه پدرش به موقع او را نجات داد.همانند این حادثه 12 سال پیش اتفاق افتاده بود زمانی که الیزابت 14 ساله در همین شهر از اتاق خوابش دزدیده شده بود و 9 ماه اسیر بود قبل از اینکه پیدا شود.
 


 


 
شریک کاری یک خانواده امریکایی که به طور رمز الودی بیشتر از 4 سال ناپدید بودند، به اتهام قتل 4 نفر شامل 2 پسر بچه کوچک بازداشت شد.

در تاریخ 6 نوامبر،مقامات استان برناردینو گفتند که انها یک نفر را در ارتباط با این پرونده دستگیر کردند ."چاس مریت" که این خانواده را به خاطر مسائل کاری می شناخته،به قتل 4 نفر اعضای خانواده  مک استی محکوم شده است.بقایای جوزف مک استی 40 ساله و زنش سامر مک استی  43 ساله به همراه دو پسر کوچکشان سانز 4 ساله و جوزفینا 3 ساله ،در اوایل سال 2013 بعد از 4 سال  در نزدیکی مرز امریکا-مکزیک پیدا شد.

این خانواده 4 سال پیش از خانه شان در سن دیگو امریکا نا پدید شدند و هیچ نشانه ای حاکی از ورود اجباری غریبه ای به داخل خانه وجود نداشت.همه چیز خانه جوری بود که انگار انها ناگهانی خانه را ترک کردند!ماشین انهاهمان 4 سال پیش در مرز امریکا- مکزیک پیدا شد.متهم به قتل "چاس مریت"هنوزعلت و انگیزه قتل را فاش نکرده است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن