تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان آبیک: جرایم در این شهرستان کاهش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دادستان آبیک: جرایم در این شهرستان کاهش یافته است قزوین-ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از کاهش آمار جرایم خبر داد و گفت: خوشبختانه در نیمه نخست امسال هیچگونه قتل عمدی در این شهرستان صورت نگرفته است.


به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین که روز شنبه به ایرنا نمابر شد " جواد یاوری" افزود: مقایسه آمار شش ماهه اول سال جاری نشان می دهد در شهرستان آبیک از سال 90 جرایم به شدت کاهش یافته است، بطوریکه از سه هزار و 368 پرونده تشکیل شده در سال 90، به دو هزار و 302 پرونده در سال 93 رسیده و در نیمه نخست امسال شاهد هیچ قتل عمدی نبودیم.
وی اضافه کرد: از اواخر سال گذشته طرح پاکسازی ظاهری در زمینه جلوگیری و کاهش آسیب های مواد مخدر در سطح شهرستان آبیک آغاز شد که تا تعطیلات نوروز سال جاری نیز ادامه داشت.
یاوری ادامه داد: همچنین طرح های مقابله ای در حوزه مواد مخدر نیز تاکنون تداوم داشته و دستگاه قضایی بطور جدی با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد می کند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای چنین طرح هایی در مبارزه با توسعه مواد مخدر سبب شد، امروز در شهر آبیک تولید و توزیع کنندگان توان فعالیت نداشته باشند.
این مسوول، از دستگیری سه نفر از قاچاقچیان در شهرهای مجاور خبر داد و یادآور شد: یکی از این افراد کارگاه تولید شیشه در استان البرز ایجاد کرده بود که پلیس مواد مخدر آبیک با ورود به این موضوع وی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی داد.
یاوری از عزم جدی دادستانی آبیک برای مبارزه با قاچاقچیان و تولیدکنندگان موادمخدر خبر داد و خاطر نشان کرد: با کمک پلیس، شهرهای دیگر استان را نیز برای قاچاقچیان نا امن و فرصت فعالیت و جولان در آبیک را به آنها نخواهیم داد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در ادامه از فعالیت یک کارگاه تولید شیشه در منزل مسکونی در شهر آبیک که تولید کنندگان آن از خارج از استان آمده بودند خبر داد و گفت: تمامی عوامل این کارگاه شناسایی، دستگیر و از آنها پنج کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
یاوری، برنامه های پیشگیرانه را نیز از دیگر اقدامات دادسرای شهرستان آبیک عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا سخنرانی های متعددی در مدارس برگزار و در زمینه های حمل سلاح سرد، مواد روانگردان، استفاده از سایت ها و شبکه های مجازی اطلاع رسانی شد.
وی برگزاری جلسات با انجمن های اولیا و مربیان مدارس را نیز از برنامه های دیگر در این راستا ذکر کرد و افزود: دیگر زمان آن گذشته است که از خانواده ها بخواهیم ماهواره ها را جمع آوری کنند، بلکه امروز باید شیوه های درست استفاده کردن از ماهواره را آموزش دهیم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در ادامه با اشاره به آماری از پرونده های این دادسرا گفت: سرقت با 415 پرونده، توهین 354، ضرب و جرح عمدی 352، تهدید 258 و نگهداری مواد مخدر با 243 پرونده، بیشترین تعداد پرونده را در این شهرستان به خود اختصاص داده اند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک با اشاره به صدور 9 فقره حکم اعدام طی چند سال گذشته در آبیک افزود: از این تعداد هشت فقره منجر به عفو و حبس ابد شدند که اگر حبس ابد به صورت کامل اجرایی شود تاثیر آن از اعدام بیشتر خواهد بود.
7388/ 614


17/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن