تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819234824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت 200 ميليارد ريال زکات توسط کشاورزان آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۲۵ب.ظ)
پرداخت 200 ميليارد ريال زکات توسط کشاورزان آذربايجان شرقي مدير کل کميته امداد امام خميني(ره) آذربايجان شرقي از پرداخت بيش از 200 ميليارد ريال زکات توسط کشاورزان نيکوکار استان آذربايجان شرقي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان جهادكشاورزي استان، حسين دشتي با بيان اين مطلب افزود: اين ميزان زکات در هفت ماهه نخست سالجاري و از کشاورزان ۸۰۵ روستا از يک هزار و ۳۵۲ روستاي مشمول پرداخت زکات در سطح استان جمع آوري شده است.
وي با اشاره به فعاليت ۴۲۷ مبلّغ زکات و سه هزار و ۸۶۶ عامل افتخاري در زمينه اين فريضه پسنديده ديني تصريح کرد: مسئولان، مبلغان و عاملان زکات استان در سال جاري بايد براي ترغيب آحاد مردم براي پرداخت زکات خود براي هزينه کرد در امور محرومان و نيازمندان فرهنگ سازي کنند.
دبير شوراي زکات آذربايجان شرقي، احيا و ترويج اين فريضه ديني را گامي بلند جهت رفع محروميت از خانواده هاي نيازمند و عمران مناطق محروم دانست و افزود: با توجه به تاثير عميق نهادينه شدن فرهنگ پرداخت زکات در جامعه بر کاهش فقر و محروميت، تاکنون براي فرهنگ سازي اين عمل خير ديني در سطح استان هفت ميليارد ريال هزينه شده است. دشتي در پايان با بيان اينکه زکات جمع آوري شده صرف امور عام المنفعه، ساخت مسجد، خانه عالم، درمان، تحصيل، جهيزيه و مسکن نيازمندان و محرومان و يا ساخت پروژهاي عمراني خواهد شد، گفت: بايد تبيين راهکارهاي ترويج و فرهنگ سازي زکات و اطلاع رساني در اين خصوص مورد توجه کارشناسان اين حوزه قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن