تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802824170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشت پرده والیبال جهان، دشمنی با جمهوری اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: داورزنی: پشت پرده والیبال جهان، دشمنی با جمهوری اسلامی است تهران - ایرنا - رییس فدراسیون والیبال گفت: پشت پرده والیبال جهان به دنبال مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران است.


به گزارش ایرنا، محمدرضا داورزنی روزشنبه بعد ازبازگشت ازنشست فدراسیون بین المللی والیبال در ایتالیا در نشست خبری افزود : وقتی رییس فدراسیون والیبال اتریش به دنبال محرومیت ورزش ایران است،نباید آن را یک اتفاق دانست.
وی به موفقیت های اخیر والیبال ایران در سطح جهانی از جمله لیگ جهانی و قهرمانی جهان اشاره کرد و افزود:وقتی برخی کشورهای معاند و مخالف با نظام جمهوری اسلامی این موفقیت ها را می بینند، دست به حاشیه سازی و ایجاد مشکل برای ایران می کنند. جهان میلیون ها دلار هزینه می کند که شرایط ایران را بی ثبات نشان دهد اما یک رشته ورزشی مانند والیبال تمام این نقشه ها را خراب می کند.
داوزنی ادامه داد: عملکرد والیبال ایران در جهان به گونه ای بوده که برخی دشمنان را نگران کرده و آنان از راههای مختلف به دنبال متوقف کردن این روند رو به رشد هستند. اتفاقاتی که در حال رخ دادن است تنها ورزشی نیست و کاملا موضوع هدایت شده است.
رئیس فدراسیون والیبال اضافه کرد:زمانی که رئیس فدراسیون بین المللی والیبال(FIVB)راتحت فشارقرارمی دهند،نبایدبه سادگی ازاین مساله گذشت. دشمنان نظام همیشه به دنبال نقشه کشی علیه ایران هستند وامیدوارم بتوانیم باتدبیر این بحران را نیز پشت سر بگذاریم.
به گفته وی، گره زدن برخی مسایل که ارتباطی به ورزش ندارد، نشان از عناد برخی کشورها با ایران است و رسالت سنگینی بر عهده داریم و باید تاوان این عداوات نیز را بپردازیم.
با دستگیری یک شهروند ایرانی - انگلیس به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام که از سوی شعبه 26دادگاه انقلاب به یک سال حبس تعزیزی محکوم شده است، برخی ها در حاشیه نشست فدراسیون بین المللی والیبال در ایتالیا تلاش کردند تا این مسئله را به ورزش ربط دهند.
پیشتر نیز حجت الاسلام اژه ای در خصوص این پرونده گفته بود:برخلاف تبلیغاتی که ازسوی رسانه های خارجی صورت گرفته این پرونده ارتباطی به موضوع ورزش ندارد.
شیخ احمدالفهد الصباح رییس شورای المپیک آسیا نیز روز چهارشنبه گذشته در واکنش به این اقدامات، از استفاده سیاسی از ورزش انتقاد کرده بود.
رییس فدراسیون والیبال در نشست خبری با معرفی حامی تیم والیبال نوجوانان درلیگ برتر (ارتعاشات صنعتی ایران) گفت: این تیم برای آماده سازی بهتر برای حضور در رقابت های جهانی سال 2015درلیگ برتر حضورخواهد داشت تا بازیکنان و کادر فنی به مدت 5 ماه در شرایط مسابقه و تمرینات فشرده قرار گیرند.
داورزنی افزود: چند سال به دنبال عملیاتی کردن این مدل بودیم ، اما به دلایلی به نتیجه نمی رسید. این روش الگویی برای رشد و توسعه والیبال است.
وی بااشاره به اینکه تمامی مسوولیت تیم والیبال نوجوانان برعهده فدراسیون است گفت:ارتعاشات صنعتی تنها یک حامی است و هیچ دخالتی در برنامه ریزی و کارهای تیم والیبال نوجوانان نخواهد داشت.
وی تصریح کرد:اگرنوجوانان والیبال در قالب تیم های باشگاهی در لیگ برتر حضور می یافتند تجربه و فرصت کافی برای نشان دادن توانایی های خود نداشتند و از نظر آمادگی جسمانی نیز از شرایط مطلوب دور می شدند.
ارتعاشات صنعتی ایران به مدت 3 سال حمایت از تیم نوجوانان را برعهده خواهد داشت تا آنان با آرامش بیشتری در لیگ حضور یابند و دغدغه باشگاهی نداشته باشند.
داورزنی با بیان اینکه یکی از نگرانی های کارشناسان والیبال حضور نوجوانان در لیگ برتر و تفاوت آمادگی آنان بابزرگسالان واحتمال شکست و سرخوردگی روحی و روانی آنان بود، تاکید کرد: نوجوانان در 14 تیم لیگ برتری از نظر توانایی امکان صعود تا میانه جدول را خواهند داشت. هدف حفظ و ارتقای وضعیت آمادگی آنان است و برد و پیروزی زیاد اهمیت ندارد.
وی هدف حضور و ارتقاء وضعیت آمادگی تیم والیبال نوجوانان برای مسابقات جهانی سال 2015 دانست و گفت: تیم ایران باید در این رقابت ها که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود، روی سکو برود. اما طبیعی است که بازیکنان این تیم وفتی فیکس در لیگ برتر مسابقه دهند، فشارهای زیادی مانند مسابقات، رفت و آمد به شهرستانها و تماشاگران بازی ها را باید تحمل کنند که خیلی سخت است.
مدیرعامل باشگاه ارتعاشات صنعتی ایران نیز در این نشست گفت: به دو دلیل حمایت از تیم والیبال نوجوانان در لیگ برتر را پذیرفتیم که یکی سابقه ورزشی این باشگاه در این رشته بود و دیگری حمایت از والیبال پایه است.
علی شهیدیان تصریح کرد: پنج سال پیش با حمایت فدراسیون وارد لیگ برتر والیبال شدیم و زنده یاد حسین معدنی نیز چیزهای زیادی از این رشته ورزشی به باشگاه ارتعاشات آموخت.
وی با بیان اینکه در ادوار قبلی حضور ارتعاشات کسب نتیجه و پیروزی اهمیت داشت، گفت: در این دوره تنها با هدف حمایت از نوجوانان والیبال آمدیم و تصویر عزیزترین مربی ایران (حسین معدنی) را نیز بر روی پیراهن این تیم نقش زده ایم. اگر قهرمان لیگ شویم برایم مهم نیست اما باید یاد معدنی زنده بماند.
مدیرعامل باشگاه ارتعاشات صنعتی ایران تصریح کرد: این باشگاه به هیچ عنوان در تصمیمات تیم دخالت نخواهد کرد و کلیه مسئولیت ها بر عهده فدراسیون، سرپرست و سرمربی تیم والیبال نوجوانان است که با نام ارتعاشات در لیگ برتر حضور خواهد یافت. امیدوارم حمایت کننده خوبی برای تیم والیبال نوجوانان باشیم.
در پایان این نشست خبری از پیراهن تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران در لیگ برتر والیبال رونمایی شد. بر روی این پیراهن چهره حسین معدنی سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران نقش بسته است که در گوشه ای از پیراهن نیز دست خط وی وجود دارد.
همچنین از پدر زنده یاد حسین معدنی در این نشست خبری تقدیر و قدردانی شد.
ورزشی(3)**1379**س.ق**1590


17/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن