تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798511672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات سند آمایش سرزمین البرز به روز نیست/ جذب 72 درصد اعتبارات عمرانی -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طهایی در نشست شورای برنامه ریزی:
اطلاعات سند آمایش سرزمین البرز به روز نیست/ جذب 72 درصد اعتبارات عمرانی

استاندار البرز


کرج - خبرگزاری مهر: استاندار البرز با بیان اینکه اطلاعات سند آمایش سرزمین در استان تازه تاسیس البرز به روز نیست، گفت: این درحالیست که مشاور اجرای این سند از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرده و لازم است با همکاری بیش از پیش دستگاههای اجرایی هرچه سریعتر آماده شود. به گزارش مهر، سید حمید طهایی در نشست شورای برنامه ریزی استان البرز که پیش از ظهر شنبه در محل استانداری در کرج برگزار شد، اظهار داشت: شورای برنامه ریزی و اعضای آن نقش سازنده ای در اجرایی شدن تصمیمات مهم استانی دارند که امید می رود با تلاش بیش از پیش شاهد اجرایی شدن مصوبات باشیموی با اشاره به اعتبارات عمرانی سال جاری گفت: دولت در بخش تخصیص اعتبارات عمرانی به استانها اهتمامی ویژه دارد و در استان البرز هم 72 درصد از مجموع هزار و 710میلیارد ریال اعتبارات عمرانی حذب شده استطهایی اظهار امیدواری کرد دولت با تامین منابع مالی و درآمدی بیشتر بتواند، استانها را برای رسیدن به توسعه پایدار یاری دهد و تاکید کرد که دستگاه های اجرایی هم تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات عمرانی و اجرای طرح ها به کار گیرند.

طهایی در ادامه به اهمیت طرح دولت الکترونیک اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح مهم باید تا پایان سال جاری در اولویت کاری ادارات قرار گیرد.وی گفت: دولت الکترونیک بخشی از ضعف های سیستم اداری را برطرف می کند زیرا رسالت آن ایجاد رفاه در جامعه است.این مسئول تاکید کرد: دولت تا پایان سال 93 خدمات دولت الکترونیک را در استانها تکمیل می کند بنابراین باید کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در البرز نیز در این مسیر حرکت خود را شتاب مضاعفی ببخشد.اطلاعات سند آمایش سرزمین البرز به روز نیستاستاندار البرز همچنین با اشاره به اهمیت تدوین سند آمایش سرزمین در استان گفت: اطلاعات این سند در استان تازه تاسیس البرز به روز نیست. این در حالیست که مشاور اجرای این سند از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرده و لازم است با همکاری بیش از پیش دستگاههای اجرایی هرچه سریعتر آماده شود.استاندار البرز تاکید کرد: شورای برنامه ریزی و اعضای آن نقش سازنده ای در اجرایی شدن این تصمیم مهم استانی دارند که امید می رود با تلاش بیش از پیش هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 18 استان کشور سند آمایش سرزمین خود را تکمیل کرده اند، گفت: تدوین سند آمایش سرزمینی باید از اولویت های مهم مسئولان باشد و نباید فرصت ها را از دست داد.بحران کم آبی جدی گرفته شودوی در بخش دیگری از سخنانش به مشکل کم آبی استان البرز پرداخت و گفت: دستگاههای اجرایی متولی از جمله جهاد کشاورزی با اجرای طرح های اصلاح الگوی کشت و جلوگیری از حفر چاه های غیرمجاز مانع از بروز کم آبی در تابستان آینده شوند.طهایی یادآور شد: آبیاری تحت فشار و مدرن در وضعیت آب های سفره های زیر زمینی تاثیری مثبت خواهد داشت و لازم است که توجه ویژه ای به این بخش شود.

استاندار البرز افزود: اگرچه مشکل کم آبی با حضور وزیر نیرو در استان به صورت جدی پیگیری شد اما باید اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز بحران در این زمینه از همین الان آغاز شود.پیوست فرهنگی در مصوبات کارگروه ها مورد توجه باشد ذبیح الله قائمی معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار نیز در این نشست گفت: عملکرد کارگروه های مختلف استان به وزارت کشور ارسال شده و پس از بررسی در مجلس شورای اسلامی نیز مورد ارزیابی قرارمی گیرد.

وی با تاکید براینکه از تشکیل جلسات موازی خارج از موضوعات باید در کارگروهها جلوگیری کرد ادامه داد: کارگروه ها علاوه بر وظایف اجرایی خود باید موضوعات روزمره دستگاههای اجرایی را نیز مورد بررسی قرار دهند و دعوت از مقامات و مسئولان کشوری برای پیشبرد اهداف کارگروهها از جمله اقدامات پیش بینی شده د راین زمینه است.

قائمی افزود: تحویل فضای مناسب به فرودگاه پیام، توزیع اعتبارهای مشاغل خانگی، بهبود روند طرح سرزمین و سرعت بخشیدن به کار، احداث بنا در خارج و داخل حریم شهرها و روستا، ساماندهی قلیان سراها، پیگیری وصول مالیاتهای معوق و منطقه نمونه گردشگری در پورکان از جمله مصوباتی است که تاکنون در کارگروه های مختلف استان انجام شده است.

معاون استاندار البرز تاکید کرد: در تمامی طرحهای اجرایی این استان لازم است پیوست فرهنگی نیز در نظر گرفته شده و اقدامات لازم در این زمینه به عمل آید.در نشست شورای برنامه ریزی استان البرز 32 مصوبه به تصویب رسید.



شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن