تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821035068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد بيش از 11 ميليون متر مکعب آب شرب در امور آبفاي زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۲۹ب.ظ)
در امور آبفاي زنجان محقق شد: توليد بيش از 11 ميليون متر مکعب آب شرب در امور آبفاي زنجان در 6 ماه نخست سالجاري حدود 11 ميليون و 493 هزار متر مکعب آب شرب از طريق سد تهم و تصفيه خانه آب توليد شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، رستمي مدير امور آبفاي زنجان به استحصال آب از طريق چاهها اشاره کرد و گفت : 8 ميليون و 273 هزار متر مکعب آب شرب مشترکين از طريق چاهها تامين مي شود.
وي افزود : هم اکنون در شهر زنجان57 حلقه چاه وجود دارد که قرار است اين چاهها مورد بازبيني مجدد براي افزايش دبي آب قرار گيرد .
رستمي تصريح کرد : در 6 ماهه نخست سال 18 مورد دبي سنجي وضعيت آبدهي چاههاي شرق زنجان توسط همکاران انجام گرفته است .
مدير امور آبفاي زنجان استاندارد سازي تابلوهاي برق و خازن گذاري آن به منظور ايجاد مقدمات لازم جهت سيستم تله متري را 18 مورد عنوان کرد .
رستمي با اشاره به اهميت کلر زني گازي گفت : در اين بازه زماني 4 دستگاه تاسيسات کلرزني گازي جديد در منابع توليد (چاهها) ايجاد شده است که تعداد اين تاسيسات به 15 دستگاه رسيده است .
وي تصريح کرد : بيش از 2 کيلومتر اصلاح شبکه ،653 فقره تعويض و استاندارد سازي انشعابات ، 11 مورد تعمييرات خطوط انتقال، 324 مورد تعمييرات شبکه (اصلي و فرعي ) و 30 مورد هم سطح سازي دريچه هاي آب از جمله اقدامات امور آبفاي زنجان در 6 ماهه نخست سالجاري است.
مدير امور آبفاي زنجان تعداد انشعابات آب زنجان را بيش از 145 هزار و 691 فقره اعلام کرد و گفت : هزار و 435 مورد تعميرات انشعابات نيز محقق شده است .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن