تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819386405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعطيلي بنادر مسافري هرمزگان تا اطلاع ثانوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۱۰ب.ظ)
تعطيلي بنادر مسافري هرمزگان تا اطلاع ثانوي بر اثر وزش باد شديد و كاهش ديد در آب هاي ساحلي خليج فارس، محدوديت تردد شناورهاي مسافري سبك و سنگين از طريق بنادر مسافري استان از روز گذشته آغاز شده و تا پايان امروز شنبه نيز ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاري موج، به علت ورود سامانه ناپايدار جوي به هرمزگان طي روزهاي گذشته، تردد تمامي شناورهاي مسافري از طريق بنادري همچون شهيد حقاني، شهيد ذاكري قشم، هرمز و بندر لنگه از شامگاه پنج شنبه پانزدهم آبان سال جاري تاكنون متوقف شده و اين محدوديت تا مساعد شدن هوا طي 24 ساعت آينده ادامه دارد.
طبق آخرين اطلاعيه هواشناسي هرمزگان، سرعت باد در مسيرهاي دريايي بين بندرعباس، جزاير قشم و هرمز براي روز شنبه هفدهم آبان ماه 12تا 26 نات پيش بيني شده است كه شدت وزش باد حداكثر به 30 نات نيز خواهد رسيد.
همچنين ارتفاع موج نيز بين 1.5 تا 2 متر، 3 تا 6 پا و در برخي اوقات كاهش قدرت ديد بين 2 تا 5 كيلومتر پيش بيني شده است؛ اين شرايط باعث شده تا امكان انجام سفر ايمن دريايي در اين مسيرها وجود نداشته باشد.
بر همين اساس، طبق تدابير انديشيده شده از سوي اداره كل بنادر و دريانوردي هرمزگان براي خدمات دهي به مسافرين دريايي در شرايط ضرروي، تردد خودرو و مسافر در مركز استان صرفا در مسير پهل به لافت و بالعكس با لندينگ كرافت به صورت شبانه روزي صورت مي گيرد و به مردم توصيه مي شود به هيچ وجه از شناورهاي غيراستاندارد و غيرمجاز براي انجام سفر دريايي استفاده نكنند.
از سوي ديگر به اطلاع مي رساند كه جابجايي مسافرين دريايي از طريق بنادر چارك و آفتاب به مقصد جزيره كيش هم اكنون در جريان است و در بنادر مسافري غرب هرمزگان محدوديت تردد اعمال نشده است.
يادآور مي شود، مسيرهاي دريايي غيرمجاز شناسايي شده در ساحل بندرعباس شامل مبادي شش گانه جنب اسكله صيادي پشت شهر، ساحل سورو، ساحل پشت هتل هما، ساحل محله نخل ناخدا و جنب بندر شهيد حقاني به مقصد قشم، درگهان و لنگرگاه كشتي ها در خليج فارس مي باشد كه در خصوص عواقب ناگوار تردد از طريق شناورهاي غير استاندارد در اين مسيرها، پيش از اين بارها از طريق رسانه ها اطلاع رساني شده است.
شايان ذكر است، محدوديت ترددهاي دريايي از سوي اداره كل بنادر و دريانوردي هرمزگان هر ساله به دليل وزش باد محلي نأشي، نعشي در فصل پاييز و زمستان دوره زماني رونق سفرهاي دريايي اعمال مي شود تا سلامتي جان مسافران و گردشگران به مخاطره نيفتد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن