تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820974918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسيني: عبدي مرا بزند هم چيزي نمي‌گويم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حسيني: عبدي مرا بزند هم چيزي نمي‌گويم
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هواداران پرسپوليس نگران دربي نباشند و بدانند کاملاً آماده دربي هستيم.

میثم حسینی در مورد شایعه درگیری‌اش با حسین عبدی در جریان بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: می‌خواهم یکبار برای همیشه در این مورد صحبت کنم. من هیچ درگیری با حسین عبدی نداشتم و فقط با هم صحبت کردیم. حسین عبدی بزرگ من است و اگر به من سیلی هم بزند چیزی نمی‌گویم.

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: واقعاً هیچ درگیری وجود نداشت، هنگام تعویض شدن هم در حالی که حواس درخشان به بازی بود سمت او رفتم و دست دادم. من این کار را با تمام نیمکت‌نشینان هم انجام دادم و مشکلی وجود نداشت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چرا در این تیم اشتباهات فردی فراوانی وجود دارد، خاطر‌نشان کرد: بیشتر از اینکه اشتباه داشته باشیم بدشانس هستیم. اشتباه بخشی از فوتبال است اما بدشانسی باعث می‌شود دقیقه 88 پنالتی ما گل نشود.

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس با این شرایط آماده برگزاری دربی 79 است، گفت: چرا نباشیم؟ مگر چه اتفاقی رخ داده است؟ تیمی که در 20 دقیقه دو گل از حریفش پیش می‌افتد یعنی تیم خوبی است. هواداران نگران دربی نباشند و بدانند کاملاً آماده این بازی هستیم.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در جریان بازی این تیم و گسترش فولاد تبریز با شعار «بازیکن بی اخلاق نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» علیه برخی از بازیکنان پرسپولیس موضع گرفتند. حسینی در واکنش به این مسئله عنوان کرد: هواداران حق دارند به فکر تیم‌شان باشند و نگران شوند اما بازیکنان پرسپولیس بی‌اخلاق نیستند.


ميثم حسينيپرسپوليس تهرانليگ برتر



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/17 10:41  تعداد بازدید: 2,108





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن