تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802764012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري بهترين فرصت براي احياي سکونتگاه‌هاي غير رسمي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۳۹ق.ظ)
معاون شهردار مشهد؛ اجراي پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري بهترين فرصت براي احياي سکونتگاه‌هاي غير رسمي است پروژه رسالت، با سرمايه‌گذاري شرکت توسعه و عمران اميد در مساحتي نزديک به 20 هکتار و زير بناي 200 هزار متر مربع در دست احداث است که سهم شهرداري در اين پروژه 15 درصد بوده و 2 هزار و 340 واحد مسکوني و تجاري در آن وجود دارد که در حال حاضر پيشرفت فيزيکي اين پروژه 37 درصد است.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون شهردار و رئيس سازمان سرمايه‌گذاري و مشارکت‌هاي اقتصادي شهرداري مشهد گفت: پيش‌بيني پيوست‌هاي فرهنگي مناسب در دل پروژه 2 هزار و 340 واحدي رسالت، بستري ايده‌آل در جهت افزايش آرامش و آسايش شهروندان را فراهم آورده است.
محمدرضا مزجي در بازديد از پروژه 2 هزار و 340 واحدي رسالت و نشست تخصصي با سرمايه‌گذاران و پيمانکاران اين پروژه اظهار داشت: همواره در جهت بهره‌برداري اصولي چنين پروژه‌هاي بزرگ و ارزشمندي که تا سال‌هاي سال منشأ اثرات پرخير و برکتي خواهد شد، سه عنصر تلاش، دقت و دلسوزي نقشي اساسي ايفا مي‌کنند که تمامي اين اوصاف حسنه در وجود تک تک دست‌اندرکاران پروژه رسالت ديده مي‌شود.
وي افزود: نبايد فراموش کرد که به واسطه همجواري با امام مهرباني‌ها، حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) و نگاه ويژه به اين شهر، توقع از همه دست‌اندرکاران بسيار زياد است و بايد نهايت تلاشمان اين باشد که در راستاي آسايش و آرامش مجاوران امام هشتم (ع) از هيچ تلاشي مضايغه نگردد.
فضاي فرهنگي و آموزشي ايده‌آل باعث سکونت اقشار مختلف در پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري مي‌شود.
وي نماي زيبا، فضاي سبز گسترده، پيش‌بيني اماکن آموزشي، تنوع در ساخت و وجود مسجد به عنوان پايگاه اتحاد و فرهنگ هر منطقه را از ديگر مزاياي اين پروژه توصيف کرد و خاطر نشان کرد: فضاي فرهنگي و آموزشي ايده‌آل سبب خواهد شد، حضور تمامي اقشار در اين گونه پروژه‌هاي کلان تضمين گردد و از ايجاد بستري که تنها در آن يک قشر خاص زندگي مي‌کند جلوگيري به عمل آيد.
به گفته وي تجربه نشان داده است، توسعه متوازن شهر تا اندازه بسيار زيادي بسته به تنوع فرهنگي موجود در هر منطقه‌اي مي‌باشد.
معاون شهردار و رئيس سازمان سرمايه‌گذاري و مشارکت‌هاي اقتصادي شهرداري مشهد، عنوان کرد: چنين پروژه‌هايي بهترين فرصت در جهت مديريت سکونتگاه‌هاي غير رسمي است و از ديدي ديگر مي‌تواند بسترساز شرايطي ويژه به منظور معاملات مرسوم شهرداري‌ها از قبيل تهاتر بدهي‌ها و يا معوض ملک‌هاي در مسير شهروندان باشد.
مزجي با مناسب توصيف کردن ساختمان‌هاي احداث شده در پروژه رسالت، خاطر نشان کرد: نبايد از ياد برد با فعاليت مشاوران کارآزموده، دست‌اندرکاران و همچنين حضور همه جانبه ارگان‌هاي مرتبط با اين موضوع، در حال حاضر شاهد تغيير يک بافت نامناسب شهري به بافتي مناسب و ايده‌آل که در آينده توانايي جذب نزديک به 3 هزار نفر از شهروندان شهر مقدس مشهد را داراست، هستيم.
وي در پايان، اصلاح بافت‌هاي فرسوده با هدف ايجاد فضاي ايده‌آل براي اقشار مختلف جامعه را از ديگر اولويت‌هاي مهم شهرداري در چند سال اخير توصيف کرد و گفت: جمعيت مشهد جمعيت جواني به شمار مي‌رود، از اين رو در تلاش هستيم با ايجاد فضاي مناسب و در نظر گرفتن بسته‌هاي تشويقي بر ميزان علاقه‌مندي و در نهايت حضور اين قشر مهم، در اين نقاط بيفزاييم.
لازم به ذکر است پروژه رسالت، با سرمايه‌گذاري شرکت توسعه و عمران اميد در مساحتي نزديک به 20 هکتار و زير بناي 200 هزار متر مربع در دست احداث است که سهم شهرداري در اين پروژه 15 درصد بوده و 2 هزار و 340 واحد مسکوني و تجاري در آن وجود دارد که در حال حاضر پيشرفت فيزيکي اين پروژه 37 درصد مي‌باشد.
گفتني است؛ در حاشيه اين ديدار پيمانکاران سايت‌هاي مختلف اين پروژه به بيان گزارشي اجمالي در خصوص نحوه عملکرد و پيشرفت‌هاي صورت گرفته و پيوست‌هاي فرهنگي مرتبط پرداختند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن