تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803000738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روشنی: آشوری ما را فریب داد و به کاراته خیانت کرد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: روشنی: آشوری ما را فریب داد و به کاراته خیانت کرد
کد خبر: ۴۴۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰ - 08 November 2014


عضو تیم ملی کاتای مردان گفت: اوج فریبکاری آشوری را در عدم اعزام تیم ملی کاتای مردان به مسابقات جهانی دیدم، او به ما و کاراته خیانت کرد.


آرمین روشنی در گفت‌وگو با فارس، در مورد دلایل اعزام نشدن تیم ملی کاتای تیمی به بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: متاسفانه با کم‌کاری مسئولان روابط بین‌الملل و دبیر فدراسیون کاراته که مسئول اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی بودند ما از رسیدن به این رویداد بازماندیم. طبق گفته مسئولان فدراسیون سفارت آلمان به تیم ملی کاراته ایران تعداد 31 عدد ویزا می‌داد و به همین دلیل ما برای گرفتن روادید ناچار شدیم از طریق سفارت لهستان مجوز سفر به اروپا را دریافت کنیم. ناراحتی ام از این است که در طول این مدت که ما تلاش می‌کردیم روادید را دریافت کنیم هیچ گونه حمایتی از سوی فدراسیون نشد. تیم ملی در حالی در مسابقات جهانی آلمان حضور دارد که دو نفر از روابط بین‌الملل به همراه تیم به مسابقات اعزام شدند و این هزینه‌های بیت‌المال در حالی صرف شده که اصلا این دوستان هیچ کارایی برای تیم ملی ندارند من مانده‌ام که دلیل سفر این دو نفر به مسابقات جهانی چیست؟!


وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون مدعی شده بودند که سفارت آلمان به همه نفرات ویزا نمی‌دهد، اما شاهدیم که 6 تا 8 نفر به عنوان کادر فنی مردان و بانوان به این مسابقات اعزام شدند. سوال من از محسن آشوری دبیر فدراسیون این است که چه لزومی داشت دو نفر را به عنوان روابط بین‌الملل به مسابقات اعزام کنید. آیا آنها می‌خواهند برای تیم ملی مدال کسب کنند. سوال دیگر من این است که وقتی روادید به سختی به تیم ملی می‌دهند بهتر نبود به جای اعزام نایب‌رئیس و کادر فنی اضافی تیم ملی کاتای مردان را به مسابقات اعزام می‌کردید؟


عضو تیم ملی کاتای مردان در ادامه گفت: تیم ملی کاتای مردان رزومه خوبی دارد ما قهرمان آسیا شدیم و در لیگ جهانی بارها عناوین قهرمانی را کسب کردیم. دو سال تلاش کردیم تا به اوج آمادگی برسیم و شک نکنید کسب مدال طلای مسابقات جهانی دور از دسترس نبود. ما به همه قول مدال طلا را داده بودیم، اما بی‌کفایتی دبیر فدراسیون باعث شد ما از رسیدن به این مهم باز بمانیم تمام زندگی ما و تمام زحماتی که در این مدت کشیده بودیم را آشوری برباد داد.


وی در ادامه با گلایه از دبیر فدراسیون کاراته اظهار داشت: متاسفانه ما ماه قبل در مسابقات لیگ جهانی اتریش حضور داشتیم که پیامکی از سوی دبیر فدراسیون به دست ما رسید. او بدون اینکه فکر کند به ما پیامک داده بود به ایران نیایید چرا که سفارت آلمان به تیم ملی ویزای کامل نمی‌دهد. سوال من از آشوری این است چطور یک ماه مانده به مسابقات چنین موضوعی را مطرح کرده است آیا او سفیر آلمان است که اینطور گفته بود؟ تمام این کارها از سوی آشوری مهندسی شده بود. آیا او پیشگو است که چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده بود؟. سوال من این است که آقای آشوری شما چطور پیش از اینکه سفیر آلمان اعلام کند که به تیم ملی ایران ویزا نمی‌دهد از این موضوع باخبر بودید؟ چطور افرادی را که سیاه‌ لشگر هستند را به مسابقات جهانی برده‌اید، اما تیمی که شانس مدال طلا داشت را اجازه ندادید اعزام شود. متاسفم از اینکه آشوری مدام به ما تاکید می‌کرد با مسئولیت خودتان در اتریش بمانید و ایران نیایید، اما به این موضوع فکر نمی‌کرد که ما در اروپا چطور با هزینه گزاف یک ماه زندگی کنیم.


روشنی در ادامه خاطرنشان کرد: از 5 سال پیش تاکنون فدراسیون هیچ گونه هزینه‌ای برای ما نکرده و همیشه با دستان خالی اردوهای ما را پیگیری کرده و با کمک اسپانسر به مسابقات اعزام شدیم. تنها به این موضوع اشاره می‌کنم اوج فریبکاری آشوری را در اعزام تیم کاتای مردان به مسابقات جهانی دیدم او به قدری به ما ظلم کرد که دوست ندارم در مورد کارهای فریبکارانه او صحبت کنم. ما مدت‌هاست سکوت کردیم و تنها به خاطر آرامش تیم ملی بود، اما از اینجا به بعد دیگر سکوت نمی‌کنیم و فقط به مصاحبه و انتقاد بسنده نمی‌کنیم. از مراجع قانونی پیگیر این رفتارهای او خواهیم بود و باید آشوری جوابگو باشد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: آشوری یک تیم برای خودش درست کرده و اصلا در ارنج تیمی که به مسابقات جهانی اعزام کرده گویا کاتای تیمی که شانس کسب مدال طلا داشت را در نظر نگرفته بود. اینطور باید مثال بزنم اوج فن کاراته در کاتا است این را همه دنیا می‌دانند. ایتالیا، فرانسه و اسپانیا با کاتای تیمی در دنیا معرفی شدند، اما آشوری انگار یک تیم فوتبال درست کرده و دروازه‌بان ندارد و آن را به مسابقات جهانی اعزام کرده است. ترکیب تیم ملی را با کومیته بسته و کاتای تیمی را فراموش کرده است. این یک خلاء بزرگ در کاراته محسوب می‌شود.


عضو تیم ملی کاتای مردان در مورد صحبت‌های رئیس فدراسیون جهانی در حاشیه مسابقات با دبیر فدراسیون کاراته ایران، گفت: رئیس فدراسیون جهانی در حاشیه یکی از مسابقات به دبیر فدراسیون کاراته گفته بود که کاتای تیمی ایران باعث شده نگاه‌ها به کاراته ایران تغییر کند. این نشان می‌دهد که چقدر ما تلاش کرده‌ایم و نتایج خوبی را در 5 دوره لیگ جهانی کسب کرده‌ایم که رئیس فدراسیون جهانی از عملکرد ما تعریف و تمجید کرده است.


روشنی در ادامه گلایه‌های خود مدعی شد که دلیل اعزام نشدن تیم کاتای تیمی مسابقات جهانی کم‌ کاری‌های فدراسیون بوده است، گفت: برخی جملات تکراری است، اما باید بگویم خیلی ساده است آنها برای گرفتن روادید ما اقدام نکردند. این را باید بگویم کم‌کاری با اقدام نکردن زمین تا آسمان تفاوت دارد. آشوری از همت، غیرت، تلاش و زحمت کاتای تیمی باخبر است اما چشمهایش را به روی زحمات ما بست. او سیاست تجارت را وارد فدراسیون کاراته کرده است. یک سؤال دارم او چه کاری برای تیم ملی کرده است. یک مورد به ما بگوید از سال 98 تا به امروز چه کاری برای ما کرده است. سال‌ها در تیم ملی بودم اما یکبار حال ما را نپرسیده است.


روشنی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در لیگ جهانی ترکیه عنوان قهرمانی را کسب کردیم، اما چه کسی با خبر بود که فرزاد از ناحیه شکم جراحی کرده و با توجه به اینکه مصدومیت داشت در مسابقات شرکت کرد و توانستیم قهرمان شویم، اما دبیر فدراسیون هیچ وقت حال او را نپرسید و حتی اجازه نداد قهرمانی ما رسانه‌ای شود. ما تا به امروز سعه‌ صدر به خرج دادیم، اما از این به بعد هر طوری شده حقمان را از او خواهیم گرفت. تنها یک جمله به او می‌گویم ما بچه‌های آذربایجان به کسی باج نداده و نخواهیم داد. تنها این را می‌گویم آشوری عمرش کفاف نمی‌دهد که از ما هم بتواند باج بگیرد. او تیم دوم کاتای تیمی را با هزینه فدراسیون به مسابقات لیگ جهانی ترکیه اعزام کرد و به تصور اینکه فرزاد مصدومیت دارد فکر کرد با این کار می‌تواند تیم ما را شکست دهد و ما را از صحنه کاراته محو کند، اما خدا جای حق نشسته بود.


وی در ادامه افزود: روز عاشورا حق ما را پایمال کردند، اما سکوت ما احساس می‌کنم گناه است و باید در مقابل ظلمی که دبیر فدراسیون در حق ما و خانواده‌مان کرد باید قد علم کنیم و اجازه ندهیم که او بیشتر از این حق ما را پایمال کند. این را به دبیر فدراسیون می‌گویم. سابقه حضور من در تیم ملی بیشتر از حضور شما در کاراته است. احد شاهین یکی از افتخارات کاراته ایران است که سال‌ها سرمربی قطر بوده و حالا برای افتخارآفرینی برای کاراته ایران عضو تیم ملی شده. ما مثل آنها آتش‌ بیار معرکه نشدیم که بخواهیم حواشی برای کاراته به وجود بیاوریم تا آنها به اهداف شومشان برسند، اما تمام این صحبت‌ها برای این است که حق ما را پایمال کرد و حالا از مراجع قانونی پیگیر حقمان خواهیم بود. این صحبت‌های ما را دوستان حاشیه‌ سازی محسوب نکنند. ما به دنبال حق‌طلبی هستیم.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: درد ما یکی دوتا نیست بزرگ‌ترین درد این است که یک ورزشکار علاوه براینکه باید با حریفان خود و داوران مبارزه کند باید از افرادی که مسئولیت پرورش ما را دارند نیز بجنگد. به خدا در حق ما خیانت کردند و ما از حقمان نمی‌گذریم. من نمی‌دانم چرا ما به دنبال حق‌طلبی در مسابقات خارجی هستیم؟ باور کنید اوج خیانت و حق‌خوری در داخل کشور از سوی همین افراد به ورزشکاران می‌شود. به اعتقاد من ایثار فقط در میدان جنگ و نبرد با دشمن نیست همین که ما می‌خواهیم افرادی را که حق ما را خورده‌اند را دستشان را برای همه رو کنیم این همه به نوبه خودش یک ایثار در میدان جنگ است. کاری که دبیر فدراسیون با ما در داخل کشور کرد، هیچ خارجی با ما در خارج از کشور نمی‌کند. او به ما و کاراته خیانت کرد.


وی در مورد اینکه قرار است جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان در مورد دلیل اعزام نشدن داشته باشند، گفت: شروین اسبقیان مدیرکل تربیت‌بدنی آذربایجان شرقی پیگیر کارهای ما است. او شکایت نامه ای را تنظیم و به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرده است. ما هم شکایت‌نامه‌ای را تنظیم کردیم و با فرصتی که وزیر لطف کرده و به ما داده حتما خیانتی که دبیر فدراسیون کاراته به ما کرده را به او ارائه خواهیم کرد.


روشنی در پایان در مورد اینکه حواشی که برای کاراته به وجود می‌آید را تنها باعث آن یک نفر است، عنوان کرد: تمام حواشی که برای کاراته به وجود می‌آید زیر سر یک نفر است و همه این را می‌دانند که او چطور حاشیه ها را مهندسی می‌کند. امیدوارم وزیر ورزش و جوانان که مقتدرانه پیگیر همه رشته‌های ورزشی است این را بداند که در فدراسیون کاراته برخی‌ها چطور جولان می‌دهند و حق دیگران را پایمال می‌کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن