تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820877975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسرائيل بايد بداند که مسجد الاقصي تنها متعلق به مردم فلسطين نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۵۵ب.ظ)
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي : اسرائيل بايد بداند که مسجد الاقصي تنها متعلق به مردم فلسطين نيست نماينده ولي فقيه در استان مرکزي جنايت وحشيانه صهونيستها در مسجدالاقصي را محکوم کرد و گفت: اسرائيل بايد بداند که مسجد الاقصي تنها متعلق به مردم فلسطين نيست بلکه قبله اول همه مسلمانان است.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله « قربانعلي دري نجف آبادي » در خطبه هاي نماز جمعه اراک افزود: رژيم صهيونيستي با حمايت آمريکا؛ مسجد الاقصي را به پايگاهي نظامي تبديل کرده ولي جهان اسلام از اين اقدام بيزار است و تا آخرين قطره خون پاي آزادي مسجد الاقصي ايستاده اند .
امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: رژيم صهيونيستي مي خواهد فلسطيني ها در مسجد الاقصي وجود نداشته باشند نبابر اين همه مسلمانان بايد کمک کنند تا اين مسجد از دست اين جنايتکاران آزاد شود و به دامان اسلام بازگردد.
آيت الله دري نجف آبادي در بخش ديگري از خطبه ها گفت: بخشي از خاک عراق از دست گروه تروريستي داعش آزاد شده و بايد همه کمک کنند تا موصل و ديگر نقاط نيز آزاد شود و مردم اين کشور بتوانند در آزادي و آرامش زندگي کنند.
آيت الله دري نجف آبادي در خصوص مذاکرات 1+5 اظهار کرد: آمريکا و آمريکاييان بايد بدانند ملت ايران در برابر تمام زياده خواهي هاي آنان مي ايستد و با تهديد از ميدان به در نخواهند رفت و اين واقعيت را در تمام طول تاريخ نشان داده است.
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي ادامه داد: دولت و مجلس بايد با تدبير در صورت ادامه يافتن تحريم ها با پياده سازي سياست هاي اقتصاد مقاومتي مورد نظر رهبر معظم انقلاب، زمينه اي را ايجاد کنند که همانگونه که تا کنون روي پاي خود ايستاده ايم بتوانيم از اين به بعد نيز روي پاي خود بايستيم.
وي افزود: همچنين بايد با استفاده از ظرفيت هاي داخلي و فعال سازي واحد هاي نيمه تعطيل و نيمه کاره از ورود کالاهاي بي کيفيت چيني به کشور جلوگيري کنيم.
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي با يادآوري اينکه تعدادي واحد نيمه کاره صنعتي در استان وجود دارد، بيان کرد: با فعال سازي اين واحدها استان مرکزي مي تواند يک ميليارد دلار کالاي غير نفتي به کشور هاي ديگر صادر و بسياري از نيازهاي کشور را تامين کند.
امام جمعه اراک ، بزرگترين پيام عاشورا و کربلاي حسيني را درس تقوا و ايستادگي در برابر هواپرستي و جاه طلبي دانست و گفت: امام حسين(ع) و ياران با وفايش از شاخصه هاي اهل تقوا در تاريخ اسلام هستند که با شهادت خود در راه خدا؛ اسلام را زنده نگاه داشته و تقوا را به پيروزي رساندند.
وي ادامه داد: تقوا از لوازم اصلي ايمان و نشانه مومن واقعي است و از ديدگاه قرآن کريم تقوا همراه با اطاعت از انبياء آمده است و اين دو جدا از هم نيست بلکه مکمل همديگر هستند.
امام جمعه اراک بيان کرد: افرادي که دين فروشي کنند شايد چند صباحي جايگاه و مقامي داشته باشند ولي چيزي جز ننگ در دنيا و آخرت نخواهند داشت.
آيت الله دري نجف آبادي بيان کرد: اعمال و بلاهاي عالم برزخ همه نتيجه اعمال و کارهاي ما در اين دنيا است و افراد با کارهاي خود بهشت و جهنم رابراي خود رقم مي زنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن