تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819040899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور اصحاب رسانه: هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند خبرگزاری پانا:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست مجمع اعضای خانه مطبوعات استان، خواستار تعامل بیش از پیش اصحاب رسانه و مطبوعات در راستای اطلاع رسانی و آگاهی جامعه شد.
۱۳۹۳ جمعه ۱۶ آبان ساعت 02:15



به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست مجمع انتخابات اعضای خانه مطبوعات استان گفت: در تنظیمات اساسنامه خانه مطبوعات مشکلاتی  وجود داشت که بابررسی های کارشناسانه وزارت ارشاد مجدادا این اساسنامه اصلاح و تدوین گردید و در سراسر کشور توزیع شد .
جواد کارگران اظهار کرد: خانه مطبوعات یک تشکل غیر سیاسی و غیر دولتی است که در صورت وجود همدلی و همکاری در بین اعضا زمینه رشد فرهنگی استان را فراهم می کند
کارگران با اشاره به نقش رسانه در رشد فرهنگی جامعه تصریح کرد: انتظار مردم از جامعه رسانه بسیار بالا است و این افراد وظیفه سنگینی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی جامعه بر دوش می کشند .
وی با تاکید بر لزوم ایجاد تعامل بین فعالین رسانه و اصحاب خبر خاطرنشان کرد: باید اصحاب رسانه و مطبوعات استان در راستای ارتقای فعالیت های رسانه ای بیشتر از گذشته در تعامل باشند .
رئیس خانه مطبوعات استان با اشاره به مشکلات خبرنگاران استان در این مجمع افزود: کمبود اعتبارات یکی از مهم ترین  مشکلات خانه مطبوعات است که با اقدامات  اخیر این مشکل در حال بررسی و برطرف شدن است .
طهمورث فتاحی، نبود تشکل صنفی را یکی  دیگر از مشکلات این خانه عنوان کرد و گفت: خانه مطبوعات یک تشکل صنفی محسوب می شود که داشتن یک تشکل قوی حق هر صنفی است .
وی تصریح کرد: در خانه مطبوعات استان باید انعطاف وجود داشته باشد و افکار سیاسی کنار گذاشته شود .
فتاحی خاطرنشان کرد: نبود شورای مشورتی مطبوعات، سامانه مجازی، آئین نامه حرفه ای خبرنگاران، کمیته مشکلات اقتصادی و بانک اطلاعاتی خبرنگاران از دیگر مشکلات خانه مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری است که می طلبد در مجمع جدید این خانه در راستای رفع این مسائل اقدامات لازم صورت گیرد .
 گفتنی است؛ در بخش انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری که شامل یک خبرنگار، دو نفر از مدیران مسئول نشریات محلی، یک نفر از سرپرستان نشریات سراسری، یک نفر از مدیران خبرگزاری‌های استان و یک بازرس می‌شود، هیئت مدیره جدید با حضور گسترده اصحاب رسانه و مطبوعات استان انتخاب شدند.
در دوره جدید از بین مدیران مسئول «نشریات محلی» طهمورث فتاحی، مدیر مسئول هفته نامه امین بختیاری و شجاع کریمی مدیر مسئول هفته نامه هم اندیشان به عنوان اعضای اصلی و ارسلان احمدی، مدیر مسئول هفته نامه امروز نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
از بین «روزنامه نگاران » نیز مهدی فتاحی از نشریه امین بختیاری، وحید رئیسی دهکردی از خبرگزاری فارس و سعید یوسف پور از هفته نامه زردکوه اعضای اصلی و اورنگ کیانی از روزنامه سالداران به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
ملک محمد زمانی از روزنامه کیهان نیز به عنوان عضو اصلی سرپرستان «نشریات سراسری» و فاطمه رفیعی به عنوان عضو علی البدل این بخش انتخاب شدند.
 از «خبرگزاری‌ها» نیز کاظم شاملو از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان عضو اصلی و مرضیه عالیپور از خبرگزاری مهر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
همچنین، حمیرا رحیمی به عنوان «بازرس اصلی» و علیمراد مصیبی به عنوان بازرس علی البدل خانه مطبوعات و خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن