تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819891976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات عمرانی احداث بوستان ملاخلیلا در حال اجرا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عملیات عمرانی احداث بوستان ملاخلیلا در حال اجرا است قزوین- ایرنا- مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین از اجرای عملیات عمرانی بوستان ملاخلیلا خبر داد و گفت: با احداث این بوستان، فضای سبز جنوب شهر قزوین توسعه پیدا می کند.


به گزارش ایرنا سید "مهدی کاظمی" روز جمعه با اشاره به افتتاح مرحله دوم دهکده طبیعت قزوین افزود: دهکده طبیعت قزوین پروژه منحصر به فرد و از آخرین پیشرفت های پارک های مشابه در جهان از جمله آفریقای جنوبی در طراحی آن الگوبرداری شده است.
وی افزود: برای جانمایی، نگه داری حیوانات و پرندگان و مسائل فنی و زیبایی این دهکده از نظر کارشناسان و متخصصان کشور استفاده شده است.
کاظمی ادامه داد: سال گذشته فاز نخست دهکده حیات طبیعت در بوستان ملی باراجین راه اندازی شد و اکنون در حال گسترش است تا مجموعه کاملی از طبیعت و حیات وحش را برای عموم شهروندان به نمایش درآورد که عملیات اجرایی فاز دوم آن نیز در حال انجام است و سال آینده به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: ساخت کبوترخانه در چهار ساختمان قلعه ای شکل، فضای سبز، معبر ورودی گوشت خواران، احداث رستوران گردان داخل باغ پرندگان، کلبه لرزان، ساخت سازه های فضا کار و پل عابر چوبی از جمله طرح های فاز دوم دهکده حیات طبیعت است.
وی اضافه کرد: پنج برکه آبزیان، ساختمان نگهبانی و انبار علوفه، احداث باغ پرندگان که زیستگاه پرندگان خشکی و آبزی است، ساختمان خزندگان و آکواریوم، احداث موتورخانه و درپوش گذاری رودخانه از دیگر طرح ها این دهکده است.
کاظمی با بیان اینکه سرانه فضای سبز شهر قزوین مطابق استانداردها است و بین هفت تا 10 متر مربع برای هر شهروند قزوینی پیش بینی شده است، گفت: با وجود 700 هکتار فضای سبز در قزوین سرانه این استان 15 متر مربع است.
وی تصریح کرد: تاکنون شهرداری قزوین برای توسعه فضای سبز اقداماتی خوبی انجام داده و تلاش می کند این استاندارد را افزایش دهد.
7389/ 614


16/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن