تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818912549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده فلسطین در سازمان ملل: شورای امنیت به اعمال افراطی اسراییل در قدس پایان دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده فلسطین در سازمان ملل: شورای امنیت به اعمال افراطی اسراییل در قدس پایان دهد تهران - ایرنا - نماینده فلسطین در سازمان ملل از شورای امنیت خواست اقدامات اخیر صهیونیست ها در بیت المقدس و بی حرمتی به مسجدالاقصی را محکوم و برای خاتمه این گونه اعمال تحریک آمیز رژیم صهیونیستی موضع مناسبی اتخاذ کند.


به گزارش خبرگزاری "فرانسه" از بیت المقدس، "ریاض منصور" که در حاشیه نشست غیرعلنی شورای امنیت درباره سوریه در جمع خبرنگاران سخن می گفت از شورای امنیت خواست تا یورش صهیونیست ها و نیروهای دولتی رژیم اشغالگر قدس به "مسجد الاقصی" و هتک حرمت به این مکان مقدس را محکوم کند.
وی با اعلام اینکه افراطیون صهیونیست با کفش وارد مسجدالاقصی شده اند ؛ تاکید کرد که شورای امنیت با اتخاذ موضعی به این اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی پایان دهد و این تنش ها هرچه زودتر برطرف شود.
نظامیان صهیونیست صبح چهارشنبه با حمله گسترده به مسجدالاقصی و شلیک بمب های صوتی و گلوله های پلاستیکی، شماری از نمازگزاران را زخمی و از ورود فلسطینی های زیر 50 سال به این مکان جلوگیری کردند.
پس از نماز صبح این محدودیت تشدید شد و نظامیان اشغالگر جلوی ورود همه فلسطینی ها و حتی کارمندان مسجدالاقصی و طلاب علوم دینی را هم به این مکان مقدس گرفتند.
هفته گذشته نیز "ران پروزر" نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل طی نشست ماهانه شورای امنیت درباره مساله فلسطین ادعا کرد که چون نام اسراییل در تورات آمده است، پس اشغالگری این رژیم در فلسطین مشروع و بیت المقدس پایتخت همیشگی و انحصاری صهیونیست هاست.
در پی این تنش ها، روابط اردن و تل آویو نیز رو به وخامت رفته است.
"ناصر جوده" وزیر خارجه اردن چهارشنبه (14آبان/ پنجم نوامبر) در نامه ای خطاب به شورای امنیت، از کشورهای عضو این شورا و همچنین اعضای اتحادیه اروپا خواست تا رژیم صهیونیستی را وادار به توقف اقدامات غیرقانونی و تجاورکارانه اش در مسجد الاقصی و قدس کنند.
رسانام**9330**7074**1392


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن