تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805606666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رسالت در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه رسالت در شماره روز پنجشنبه به بازتاب عنوان های«309 تشکل از 19 کشور اروپایی جنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند» و «عملیات شهادت طلبانه در قدس 16 کشته و زخمی بر جای گذاشت» پرداخت.


این روزنامه تیتر یک را به عنوان 309 تشکل از 19 کشور اروپایی جنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند، اختصاص داد و نوشت:بیش از 300 گروه اروپایی شامل گروه های حقوق بشری، اتحادیه های تجاری و احزاب سیاسی، خواستار مؤاخذه رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات وحشیانه اش در غزه شدند. این 309 گروه از 19 کشور عضو اتحادیه اروپا، اخیرا با ارسال این بیانیه به «فردریکا موگرینی» مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آستانه نخستین سفر او به فلسطین اشغالی و کرانه باختری، از وی خواستند که توافقنامه انجمن اتحادیه اروپا-اسرائیل را ملغی اعلام کند.از جمله گروه های امضا کننده این بیانیه می توان به کنگره اتحادیه های تجاری ایرلند و اتحادیه های ملی اسپانیا، فرانسه و بلژیک اشاره کرد.
روزنامه رسالت با انتشار عنوان عملیات شهادت طلبانه در قدس 16 کشته و زخمی بر جای گذاشت، نوشت: یک فلسطینی در عملیات شهادت طلبانه جدیدی در قدس؛ با خودروی خود چند صهیونیست را در محله شیخ الجراح شهر بیت المقدس زیر گرفت. به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی العربیه دیروز در خبر فوری گزارش داد: یک فلسطینی با خودروی خود اسرائیلی ها را در محله شیخ الجراح شهر بیت المقدس زیر گرفت و آنها را زخمی کرد. در همین حال کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد عامل حمله در محله شیخ جراح بیت المقدس، پس از زیر گرفتن چند اسرائیلی از خودروی خود پیاده شد و با میله آهنی به دو شهرک نشین حمله کرد.
این روزنامه با درج عنوان سایه جمهوریخواهان بر مذاکرات هسته ای، نوشت: سرانجام نوامبر سال 2014 میلادی فرا رسید و انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا در سایه مشارکت سرد شهروندان ناراضی ایالات متحده برگزار شد. انتخاباتی که در آن جمهوریخواهان عملا دغدغه چندانی برای پیروزی در مقابل دموکراتهای تضعیف شده نداشتند. در نهایت جمهوریخواهان توانستند با کسب 6 کرسی مجلس سنا، اکثریت این مجلس را نیز به مانند مجلس نمایندگان در دست گرفته و خود را برای ماراتنی حساس با کاخ سفید در طول دو سال باقیمانده تا سال 2016 ( زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) آماده کنند. در هر صورت برای اولین بار از سال 2006 به این سو، جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا را در دست گرفته اند. باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا رهبران دو حزب در کنگره را برای روز جمعه به کاخ سفید دعوت کرده تا در باره شرایط جدید سیاسی گفتگو کنند.
در گفتگو با دکتر لاله افتخاری رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی: اسیدپاش ها باید مجازات شوند!، تیتر دیگر روزنامه رسالت است، این نماینده مجلس در جواب این سوال که متاسفانه مشاهده شده است که اخیرا دشمن، امر به معروف و نهی از منکر را نیز هدف قرار داده و از طریق اسیدپاشی به صورت دختران و خبر پراکنی های ضد و نقیض سعی دارد که عمل غیرانسانی و اسلامی اسیدپاشی را به امر به معروف و نهی از منکر ربط بدهد. نظر شما چیست؟ اسیدپاش ها چه کسانی هستند و هدف امر به معروف و نهی از منکر چیست؟ پاسخ داد: هدف امر به معروف و نهی از منکر، هدف امام حسین (ع)است. امام حسین (ع) جان خود را در این راه فدا کردند. همه ادیان برای شخصیت امام حسین (ع) احترام خاصی قائلند و به ایشان اعتقاد دارند. درس مقاومت امام حسین (ع) الگوی رهبران بزرگ دنیا شد. امام حسین (ع) در برابر انحرافات جامعه و آنچه جامعه را از مسیر الهی منحرف می کند، مقاومت کردند. هدف ما همین است، کسی که در خانواده و جامعه در مسیر انحرافی گام برمی دارد باید او را امر به معروف و نهی از منکر کرد! یعنی فرد را به سمت معروف هدایت کنند و از منکری که انجام می دهد باز دارند. این فروع دین ماست و این پیامی است که از اباعبدالله (ع) گرفتیم. این موضوع در قانون اساسی ما وجود دارد. البته توجه داشته باشید منکر ابعاد مختلف دارد: یکی ممکن است کم کاری کند، یکی ممکن است ویژه خواری کند، یکی ممکن است اختلاس کند، یکی ممکن است تفرقه افکنی کند، یکی ممکن است وحدت بین قوا و همفکری مورد نظر آقا را با صحبت های خود خدشه دار کند و با ارائه گزارش های غلط جامعه را مشوش کند و یکی ممکن است ایجاد رعب و وحشت کند اینها بخشی از مصادیق منکر است.

**9165**9131


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن