تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820457541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سجاد گنج زاده فینالیست شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کاراته قهرمانی جهان؛ سجاد گنج زاده فینالیست شد تهران - ایرنا- کومیته کای وزن به اضافه 84 کیلوگرم ایران به دیدارپایانی رقابت های کاراته قهرمانی جهان در آلمان راه یافت.


به گزارش ایرنا، رقابت های کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان امروز(چهارشنبه) با حضور نمایندگان 116 کشور در شهر برمن آلمان آغاز شد ودر وزن به اضافه 84 کیلوگرم، گنج زاده ابتدا مقابل دانیل مولنار از مجارستان به برتری دست یافت و در مرحله دوم نیکو آرمانلی از ایتالیا را 4 بر صفر شکست داد تا در سومین دیدار باربوسا از برزیل را یک بر صفر شکست دهد.
وی در یک چهارم نهایی، اوساما منصور از مصر را در مبارزه ای حساس شکست داد و راهی نیمه نهایی شد، او در این مرحله زوکان آدمیر از بوسنی را هشت بر صفر مغلوب کرد و نخستین فینالیست ایرانی این رقابت ها شد.
گنج زاده برای کسب مدال طلای بیست و دومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان روز شنبه به مصاف برنده انیس ارکان از ترکیه و فرناندز از اسپانیا خواهد رفت.
ورزشی(2)**3783**9144**1590


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن