تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802813884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد کمیته صادرات صنایع هوایی و فضایی در معاونت علمی ریاست جمهوری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایجاد کمیته صادرات صنایع هوایی و فضایی در معاونت علمی ریاست جمهوری تهران - ایرنا - معاون امور بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شکل گیری کمیته صادرات صنایع هوایی و فضایی ذیل کمیسیون تخصصی صادرات محصولات دانش بنیان و کسب و کار بین الملل در این معاونت خبر داد.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، مهندس علی مرتضی بیرنگ در خصوص امضای تفاهمنامه توسعه صادرات هوایی و فضایی ایران بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور با اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران گفت: تعریف و ترویج برند مشترک صادراتی محصولات و خدمات هوایی و فضایی با عنوان "صهفا" و تشکیل شرکت مدیریت صادرات هوایی و فضایی از جمله اهداف امضای این تفاهمنامه است.
وی افزود: بر این اساس از این پس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران شرکت توسعه مدیریت صادرات صنایع هوایی و فضایی متشکل از 160 شرکت خصوصی فعال در حوزه هوا و فضا ایجاد و محصولات این شرکت با برند صهفا به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
بیرنگ با بیان اینکه نقش اصلی تشکیل شرکت فوق بر عهده اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران است به نقش حمایتی معاونت در این زمینه اشاره و اظهار کرد: از آنجا که حمایت از 160 شرکت فعال این حوزه زمان بر و هزینه بر است معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این تفاهمنامه متعهد شده است تا از طریق کمک به اخذ مساعدت های بیمه ای، بانکی، ارزی،گمرکی و ضمانت های صادراتی به صادرکنندگان هوایی و فضایی راه توسعه صادرات محصولات هوا و فضا با برند صهفا را هموار کند.
وی ایجاد هماهنگی های لازم با رایزنان بازرگانی، اقتصادی و فناوری ایران در سایر کشورها جهت پشتیبانی را از دیگر حمایت ها و تعهدات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این راستا برشمرد.
بیرنگ افزود: پس از شکل گیری و آغاز به کار شرکت توسعه مدیریت صادرات صنایع هوایی و فضایی پیگیری رفع مشکلات صادرات هوایی و فضایی از دستگاه های اجرایی ذیربط و فراهم کردن شرایط حضور نمایندگان اتحادیه در کمیسیون های مشترک اقتصادی و بازرگانی با کشورهای مختلف نیز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت می پذیرد.
معاون امور بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اضافه کرد :انجام اطلاع رسانی و هماهنگی صادراتی شرکت های هوایی و فضایی در کشور مربوطه، هماهنگی و انجام همکاری های لازم با سازمان ها و نهادهای دخیل در رابطه با خدمات هوایی و فضایی کشور در داخل و سایر کشورها نیز در زمره حمایت های معاونت از شرکت توسعه مدیریت صادرات صنایع هوایی و فضایی قرار می گیرد.
وی به شکل گیری کمیسیون تخصصی صادرات محصولات دانش بنیان و کسب و کار بین الملل در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: با امضای این تفاهنامه و در راستای اجرایی شدن مفاد آن کمیته صادرات صنایع هوایی و فضایی ذیل این کمیسیون تشکیل و آغاز به کار می کند.
به گفته بیرنگ برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی لازم برای بهره مندی از توان بخش خصوصی در حوزه هوا و فضا از جمله اهداف شکل گیری این کمیته در معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری است.
وی یادآور شد: بر اساس این تفاهنامه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری و شرکت در نمایشگاه های تخصصی صادراتی در کشورهای هدف و اعزام هیات های صادراتی و ارائه خدمات و تسهیلات لازم در این زمینه و حضور اتحادیه در سفرهای مقامات عالی حمایت می کند.
معاون امور بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی حمایت همچنین، ارائه تسهیلات مناسب برای ایجاد و کارکرد شرکت توسعه مدیریت صادرات هوایی و فضایی و ترویج برند صادراتی را از دیگر حمایت های این معاونت در راستای هموار کردن مسیر تجاری سازی محصولات حوزه هوا و فضا عنوان کرد.
علمی **1354**1440


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن