تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798786754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارایه گزارش اسیدپاشی در اصفهان به کمیسیون امنیت ملی مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دستور جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس؛ ارایه گزارش اسیدپاشی در اصفهان به کمیسیون امنیت ملی مجلس تهران-ایرنا- اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یکشنبه آینده گزارش هیأت اعزامی به اصفهان از حادثه اسیدپاشی را استماع و بررسی می کنند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی هفته آینده میزبان هشت عضو هیات دولت هستند.
قرار است عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی،محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان،محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت،محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد علی نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هفته آینده با حضور در کمیسیون های تخصصی مجلس به پرسش های نمایندگان پاسخ دهند.

** کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رو شنبه آینده نشستی با وزیر کشور دارند.
در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون نیز گزارش هیأت اعزامی به اصفهان جهت بررسی حادثه اسیدپاشی و همچنین گزارش سفر رسمی هیأت های اعزامی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به کشورهای اکوادور، نیکاراگوئه و فرانسه ارایه می شود.
همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز سه شنبه آخرین وضعیت صنعت کشور را با حضور نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت بررسی می کنند.

** کمیسیون آموزش و تحقیقات
بررسی مشکلات مربوط به موضوع همترازی مدارک دریانوردان با حضور سرپرست وزارت علوم و رییس دانشگاه فنی و حرفه ای و علمی کاربردی،بررسی مشکلات مربوط به دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه ای و تبادل نظر اعضاء و بررسی لایحه تسری مواد(79) و(83) قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایرن و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برنامه های اعلامی بعدازظهر یکشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است.
همچنین کارگروه آموزش و پرورش این کمیسیون روز دوشنبه از مدارس بازدید می کند و کارگروه تحقیقات و فناوری،علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه ها، آموزش های مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی هم بررسی نهایی موضوع پذیرش دانشجویان در مقطع دکترا در دانشگاه های دولتی و آزاد و بررسی مشکلات دانشجویان شرکت کننده در آزمون پزشکی سال 1393 را در دستور کار دارد.
نمایندگان عضو این کمیسیون روز سه شنبه در مورد گزارش کمیته آموزش عالی از جمع بندی بررسی موضوع پذیرش دانشجویان در مقطع دکترا در دانشگاه های دولتی و آزاد و همچنین مشکلات دانشجویان شرکت کننده در آزمون پزشکی سال 1393 تصمیم گیری می کنند.
قرار است در این روز جبار کوچکی نژاد نماینده رشت درباره فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان گزارش ارایه دهد و نماینده کانون بازنشستگان فرهنگیان برای ارایه گزارش به این کمیسیون دعوت شده است.

** کمیسیون اجتماعی
ادامه بررسی طرح یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده(5) قانون گزینش معلمان و همچنین طرح شفاف سازی اعلام کتبی نمرات، رتبه و نتایج نهایی آزمون های استخدامی به داوطلبان استخدام و ممنوعیت به کارگیری های غیرقانونی در دستور کار اعلامی روز یکشنبه کمیسیون اجتماعی قرار دارد.
ضمن این که اعضای این کمیسیون روز سه شنبه لایحه الحاق سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی را مورد بررسی قرار می دهند.
علاوه بر این اعضای این کمیسیون روز چهارشنبه بررسی طرح یک فوریتی بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری ها و دهیاری های کشور در دستور کار دارند.

** نوبخت در کمیسیون اقتصادی
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس روز یکشنبه طرح دائمی شدن قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسوولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث بررسی می کنند.
بررسی طرح اصلاح قانون بیمه اجباری مسوولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث اصلاحی مصوب هم دیگر برنامه این کمیسیون در روز یکشنبه هفته آینده اعلام شده است.
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس روز دوشنبه آینده در نشستی با مسوولان شرکت توسعه فدک، مشکلات آنان با بنیاد تعاون ناجا را بررسی خواهند کرد.
بررسی مشکلات اقتصادی وزارت آموزش و پرورش با حضور محمدباقرنوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و نشست با مسوولان و مدیران سازمان خصوصی سازی در ارتباط با مشکلات واگذاری برخی از باشگاه های ورزشی کشور هم در دستور کار روز سه شنبه این کمیسیون اعلام شده است.

** کمیسیون انرژی؛ بنزین وارداتی یورو 4 دستمایه تحقیق و تفحص
کمیسیون انرژی مجلس نیز یکشنبه آینده لایحه یک شوری اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا با حضور مسوولان سازمان محیط زیست، وزارتخانه های نفت، نیرو ،بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و جهادکشاورزی، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را بررسی می کند.
ادامه رسیدگی به طرح یک فوریتی افزایش جمعیت بهره مند روستایی کشور از آب شرب با حضور مسوولان و کارشناسان وزارتخانه های نیرو ، جهادکشاورزی، امور اقتصادی و دارایی ،معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری ،دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی دیگر برنامه این کمیسیون در روز یکشنبه آینده است.
اعضای کمیسیون انرژی همچنین روز سه شنبه آتی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نفت و سازمان های مرتبط از جمله سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص بنزین وارداتی یورو 4 و مسایل مربوط به تولید بنزین با حضور مسوولین وزارت نفت و رؤسای سازمان های محیط زیست و ملی استاندارد ایران،دیوان محاسبات کشور،مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و نمایندگان متقاضی را بررسی می کنند.

** کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات
رسیدگی به طرح ساماندهی خدمات رسانی به روستاها و همچنین اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و رسیدگی به لایحه شوراهای حل اختلاف در دستور کار روز یکشنبه آینده کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد.
این در حالی است که اعضای این کمیسیون روز سه شنبه هفته آینده نیز از مسوولان ذی ربط جهت ارایه گزارش عملکرد تبصره(3) قانون بودجه سال 1393 کل کشور(منابع و مصارف مربوط به واگذاری ها) دعوت کرده اند.
همچنین قرار است رییس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی کشور برای ارایه گزارش عملکرد و مشکلات و نارسایی های اعتبارات این سازمان نیز در این کمیسیون حضور خواهد یافت.

** کمیسیون بهداشت و درمان
اعضای کمیسیون بهداشت مجلس روز یکشنبه آینده میزبان معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ارایه گزارش درباره اقدامات و برنامه های آن معاونت در طرح تحول سلامت، اقتصاد مقاومتی و بیماری ابولا هستند.
همچنین قرار است این کمیسیون روز دوشنبه طرح منع تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب رسان به سلامت در فضاهای مجازی و شبکه های ماهواره ای را بررسی کند.
اعضای این کمیسیون روز سه شنبه آینده نیز بررسی طرح اصلاح موادی از قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا و بررسی ساماندهی خدمات رسانی به روستاها را در دستور کار دارند.

** اعضای شورای شهر تهران میهمان کمیسیون شوراها؛ رحمانی فضلی به سوالات نمایندگان پاسخ می دهد
اعضای کمیسیون شوراهای مجلس روز یکشنبه نشستی مشترک کمیسیون با اعضای شورای شهر تهران، شورای عالی استانها، شهرداری تهران و اعضای محترم هیأت رییسه مجلس در خصوص مسایل و مشکلات شوراها و شهرداریها خواهند داشت
همچنین روز سه شنبه از رحمانی فضلی وزیر کشور دعوت شده تا به سؤالات کمال علیپور،یونس اسدی، سیدحمیدرضا طباطبائی،عباس رجایی، عبدالکریم جمیری،سیدهادی حسینی، موسی غضنفرآبادی،منصور آرامی،سیدمحمد بیاتیان،جواد کریمی قدوسی(دو فقره سؤال)،جلیل جعفری پاسخ دهد.

** طیب نیا،نعمت زاده و واعظی درکمیسیون صنایع و معادن
کمیسیون صنایع و معادن مجلس روز یکشنه هفته آینده بررسی طرح ساماندهی خدمات رسانی به روستاها و لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوارا در دستور کار دارد همچنین قرار است مدیرعامل سندیکای صنایع ارتباطی آوا درخصوص عملکرد و برنامه های شرکت مذکور گزارشی ارایه کند.
اعضای این کمیسیون روز سه شنبه نیز گزارش رییس جهاد دانشگاهی درباره عملکرد و برنامه های جهاددانشگاهی را استماع می کنند.
همچنین از وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخگویی به سوال ،حسین فتاحی نماینده شهربابک،حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمار و برخوار دعوت شده است.
قرار است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برای پاسخ به سوال حسین نیازآذری نماینده بابل،محمد فیروزی نماینده نطنز، بادرود و قمصر،فتح اله حسینی نماینده قصرشیرین و گیلانغرب،جلیل جعفری بنه خلخال نماینده خلخال و کوثر در این کمیسیون حضور یابد.
علاوه بر این نعمت زاده هم قرار است با حضور در اینم کمیسیون به سوالات عباس قائیدرحمت نماینده دورود و ازنا،مهرداد بذرپاش نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر،غلامرضا اسدالهی نماینده ترتبت جام و تایباد(سه فقره)،فرهاد بشیری نماینده پاکدشت، حمیدرضا پشنگ نماینده خاش و میرجاوه پاسخ دهد.

** اعضای کمیسیون عمران به همدان می روند
رسیدگی به طرح یک فوریتی ساماندهی خدمات رسانی به روستاها و رسیدگی به طرح جامع منابع طبیعی برنامه اعلامی روز یکشنبه کمیسیون عمران است اعضای این کمیسیون روز سه شنبه نیز با حضور در استان همدان از پروژه های عمرانی این استان بازدید می کنند.

** گودرزی در کمیسیون فرهنگی
کارگروه مشترک با شورای عالی انقلاب فرهنگی روز یکشنبه پیرامون موضوع تدوین برنامه ششم توسعه جلسه دارند این کمیسیون روز یکشنبه همچنین لایحه اساسنامه سازمان فرهنگی هنری فارسی زبانان(ایتا) را بررسی خواهند کرد.
اعضای این کمیسیون همچنین روز سه شنبه میزبان محمود گودرزی هستند تا به سوالات جواد هروی نماینده قائنات،مهرداد بذرپاش نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، علی ایران پور نماینده مبارکه،مؤید حسینی صدر نماینده خوی،سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان(سه فقره)، سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین، پیشوا و قرچک،غلامحسین شیری علی آبادی نماینده هشترود و جلیل جعفری نماینده خلخال و کوثر،موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد،محمد حسن نژاد نماینده مرند و جلفا پاسخ دهد.

** کمیسیون قضایی و حقوقی
اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی روز یکشنبه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بررسی طرح اصلاح مواد(14) و (19) از قانون روابط موجر و مستأجر سال1356 را در دستور کار دارند.
رسیدگی به لایحه نحوه پرداخت هزینه دادرسی دستگاههای اجرایی، بررسی طرح الحاق یک بند به ماده(25) قانون جرایم رایانه ای و بررسی طرح استفساریه تبصره(6) قانون نحوه تقویم ابنیه، املاک و اراضی مورد نیاز شهرداریها در دستور کار روز سه شنبه این کمیسیون اعلام شده است.

** حجتی در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی
اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس روز یک شنبه طرح ساماندهی خدمات رسانی به روستاها،بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا را در دستور کار دارند.علاوه بر این ارایه گزارش کارگروه منتخب درخصوص تشکیل صندوق حمایت از توسعه و کشت دانه های روغنی دستور کار بعدی این کمیسیون در روز یکشنبه است.
این کمیسیون همچنین روز سه شنبه میزبان محمود حجتی است تا به سوالات ابراهیم کارخانه نماینده همدان و فامنین(دو فقره)، سیدرمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری و میان دورود، سیدمهدی موسوی نژاد نماینده دشتستان،مهناز بهمنی نماینده سراب،فتح اله حسینی نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، سومار، خسروی و گوار،نصراله پژمانفر نماینده مشهد و کلات(دو فقره)، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر،احمدعلی مقیمی نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه،سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان،قاسم جعفری نماینده بجنورد، مانه، سملقان، جاجروم و گرمه، مجتبی رحماندوست نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر،موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد، مانه، سملقان، جاجروم و گرمه،علی ایرانپور نماینده مبارکه،سیدشکرخدا موسوی نماینده اهواز و باوی پاسخ دهد.

** اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس از کارخانجات ایران خودرو بازدید می کنند
اعضای کمیسیون اصل 90 قانون اساسی روز یکشنبه هفته آینده طی نشستی با وزیر آموزش و پرورش و معاونین وی گزارش عملکرد این وزارتخانه را استماع می کنند
اعضای این کمیسیون روز سه شنبه نیز از کارخانجات گروه صنعتی ایران خودرو و خطوط تولید آن شرکت بازدید خواهند کرد.
همچنین کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی و مشترک رسیدگی به لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر روز دوشنبه آینده گزارش نحوه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را بررسی می کنند.
رسیدگی طرح آزادسازی معامله سهام عدالت در بورس و ادامه بررسی لایحه اساسنامه سازمان پست جمهوری اسلامی ایران از دیگر دستورات اعلام شده این کمیسیون است.
سیام(5)**2021**1336


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن