تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821163933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری عزای تاسوعای حسینی در امامزادگان نرمی و ادهم(ع)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری عزای تاسوعای حسینی در امامزادگان نرمی و ادهم(ع) خبرگزاری پانا : رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دولت آباد و برخوار از برگزاری ویژه مراسم تاسوعای حسینی در امامزادگان نرمی و ادهم(ع) خبر داد
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۴ آبان ساعت 11:14



به گزارش خبرگزاری پانا ، حجت الاسلام سید حسن فاضلی اظهار داشت: با توجه به اینکه امامزادگان نرمی و ادهم (ع) از جمله امامزادگان شاخص این شهرستان است، ویژه مراسم عزاداری در تاسوعای حسینی به صورت شاخص در این دو امامزاده واجب التعظیم برگزار شد.
وی تصریح کرد: در این اماکن متبرکه ویژه برنامه های سینه زنی و زنجیر زنی در غالب دسته جات عزاداری از سراسر شهرستان به سمت بقاع متبرکه حرکت نمودند و خود را جهت عرض تسلیت به امامزادگان واجب التعظیم رسانیدند.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دولت آباد و برخوار ادامه داد: در طول مسیر حرم مطهر آستان مقدس امامزاده نرمی(ع) صدای عاشقان و دلسوختگان با زمزمه ی لبیک یا حسین  طنین انداز شد.
وی افزود: نماز ظهر تاسوعا نیز در این آستان مقدس به جماعت حجت الاسلام سجادی اقامه شد.
فاضلی عنوان کرد: این مراسم از شبکه های 4، شما،سه سیما و شبکه پنج اصفهان به طور مستقیم پخش گردید.
وی در ادامه به برپایی خیمه های معرفت اشاره کرد و متذکر شد: پاسخ گویی به مسائل شرعی و برپایی نمایشگاه بصیرت عاشورایی از جمله ویژه مراسمات انجام شده در امامزادگان شاخص شهرستان می باشد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دولت آباد و برخوار ادامه داد: آستان مقدس امامزاده سلطان حضرت(ع) خورزوق نیز در تاسوعای حسینی میزبان عاشقان و عزاداران بود.
وی با بیان اینکه این شهرستان دارای 12 امامزاده است، گفت: طرح بصیرت عاشورایی بلاخص ویزه برنامه تاسوعای حسینی در 9 بقعه این شهرستان برگزار شد

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن