تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819388479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوا امروز ۱۳ درجه سردتر می شود/ تعطیلی مدارس و بسته شدن جاده ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هوا امروز ۱۳ درجه سردتر می شود/ تعطیلی مدارس و بسته شدن جاده ها


بارش برف و لغزندگی معابر مدارس شهرستان های استان اردبیل و منطقه فیروزکوه در استان تهران را به تعطیلی کشاند و اتوبان زنجان - قزوین را بست. سازمان هواشناسی پیش بینی کرد دمای هوا به ویژه در نیمه شمالی کشور از امروز تا عه تا ۱۳ درجه کاهش یابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر  به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ، ادامه بارش برف وکاهش محسوس دما مدارس تمام مقاطع تحصیلی  شهرستان های استان  اردبیل را  در نوبت صبح به تعطیلی کشاند. اداره آموزش پرورش فیروزکوه هم از تعطیلی مدارس این شهرستان به علت سرمای شدید و لغزندگی معابر خبر داد.
برف مدارس اردبیل و فیروزکوه را تعطیل کرد

  * بسته شدن بزرگراه زنجان - قزوین سرپرست پلیس راه استان زنجان گفت: به علت بارش برف شدید و کولاک در اتوبان زنجان - قزوین این محور مسدود است  . اصغر شیرمحمدی با بیان اینکه هم اکنون در تمام راه های ارتباطی این استان بارش شدید برف گزارش شده است  یادآورشد: تمام گردنه های این استان نیز شاهد کولاک شدید است. شیرمحمدی اظهار کرد: در اتوبان زنجان - قزوین وجود کولاک شدید مانع رانندگی می شود و از این رو این اتوبان تا اطلاع بعدی مسدود است.   * تعطیلی مدارس اردبیل و فیروزکوه آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد : به علت بارش برف و  برودت هوا مدارس تمام مقاطع  تحصیلی در نوبت صبح  امروز چهارشنبه در شهرهای اردبیل،سرعین ،نمین ،نیر و هیر تعطیل است .
مدارس شهر و روستاهای فیروزکوه هم به علت بارش برف امروز تعطیل شد. روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه اعلام کرد : به علت بارش برف ، کاهش محسوس دما و لغزندگی معابر مدارس تمام مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر این شهرستان امروز تعطیل است.  
دانلود .
دانلود
  * وضعیت استان ها سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: بارش سنگین برف و کولاک شدید در ۱۱ استان کشور سبب گرفتار شدن ۲۰۰۰ نفر شده است. امدادگران ضمن امدادرسانی به این افراد، ۲۲۰ نفر را اسکان اضطراری دادند. بارش برف در ارتفاعات  استان های استان کردستان، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی نیز همچنان ادامه دارد.  تردد درگردنه های چری و شاه منصوری چهارمحال و بختیاری فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.   * پیش بینی هواشناسی سازمان هواشناسی پیش بینی کرد دمای هوا در نیمه شمالی کشور از امروز تا روز جمعه  تا 13 درجه کاهش یابد. دیروز با نفوذ جریانات سرد شمالی علاوه بر کاهش دما در این منطقه شاهد تشدید بارش ها بودیم . بنابر اعلام سازمان هواشناسی بارش‌ها در استان‌های نیمه غربی و دامنه‌های البرز افزوده می‌شود . این سامانه امروز در نیمه شمالی کشور فعال خواهد بود و از پنجشنبه نیز فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های شرقی البرز پیش بینی می شود .   بارش برف در برخی استان ها:
دانلود
دانلود
دانلود
دانلود
دانلود

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن