تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803339567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشای اظهارات مقام ارشد امریکا درباره توافق هسته‌ای


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


رسانه‌های انگلیسی‌زبان؛
افشای اظهارات مقام ارشد امریکا درباره توافق هسته‌ای
«نوار ضبط شده ای از "بن رادز" مشاور امنیت ملی آمریکا به دست آمده که در دیداری خصوصی با برخی گروه ها توضیح می دهد: توافق هسته ای با ایران، در اولویت کار دولت قرار دارد و اوباما تلاش می کند ...».



به این مطلب امتیاز دهید

«باراک اوباما» رئیس جمهور امریکا در کنار «بن رادز» مشاور ارشد امنیت ملی     به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، برخی رسانه‌ها و مطبوعات انگلیسی‌ زبان، امروز (چهارشنبه، 14 آبان 93) عناوین زیر را پوشش خبری داده اند:     روزنامه صهیونیستی آروتز شوا (Arutz Sheva): کاخ سفید: توافق هسته ای ایران، اولویت اصلی ماست.   اظهارات یک مقام ارشد کاخ سفید حاکی از آن است که باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا، دستیابی به توافق هسته ای با ایران را به عنوان مهمترین ماموریت خود در دستور کار دوره دوم ریاست جمهوریش می داند. نوار ضبط شده ای از "بن رادز" مشاور امنیت ملی امریکا به دست آمده که در دیداری خصوصی با برخی گروه ها توضیح می دهد: توافق هسته ای با ایران، در اولویت کار دولت قرار دارد و اوباما تلاش می کند به این توافق دست یابد. بنابراین ما الزاما به هیچ اقدام قانونی یا تصویب کنگره نیازی نداریم. وی افزوده: موضوع اصلی این است که از زمان روی کار آمدن دولت اوباما یا شاید هم از زمان آغاز جنگ عراق، این بهترین فرصت برای حل مسئله ایران از طریق دیپلماتیک است. پس این فرصت کوچکی نیست و توافق بزرگی خواهد بود. این احتمالا بزرگترین کار اوباما در سیاست خارجه طی دومین دوره ریاست جمهوریش خواهد بود.      

      پایگاه اطلاع رسانی شبکه سی بی سی نیوز امریکا (CBCNews): ایران، سی و پنجمین سالگرد گروگان گیری در سفارت امریکا را جشن گرفت.   هزاران نفر از مردم ایران در اصلی ترین تظاهرات ضدامریکایی که روز سه شنبه برگزار شد، شعار "مرگ بر امریکا" را سر دادند. این تظاهرات در سالروز اشغال سفارت امریکا در سال 1979 میلادی انجام شد. برگزاری این تظاهرات تنها چند روز پیش از آن صورت گرفته که قرار است ملاقاتی کلیدی بین دیپلمات های دو کشور در مورد برنامه هسته ای ایران انجام شود.    

      پایگاه اطلاع رسانی شبکه پرس تی‌وی ایران (Presstv): جمهوری خواهان، اکثریت سنای امریکا را به دست آوردند.   طبق آخرین شمارش آراء، جمهوری خواهان با تصاحب شش کرسی مورد نیازشان در انتخابات میان دوره ای ایالات متحده، کنترل سنای امریکا را به دست گرفتند. نتایج نشان می دهد، حزب جمهوری خواه با پیروزی در ایالت آیووا، حداقل شش کرسی دیگر را به دست آوردند تا تصاحب حداقل 51 کرسی از 100 کرسی سنا برای آنان تضمین شود.    

      روزنامه لبنانی دیلی استار (Dailystar): مبارزان پیشمرگه، داعش را در کوبانی به شدت بمباران کردند.   یک فرمانده ارشد به خبرگزاری فرانسه (AFP) گفته، مبارزان پیشمرگه کرد عراقی که به جنگ علیه داعش در کوبانی، شهر مرزی سوریه، پیوسته اند آتش سنگینی علیه جهادی های داعش گشوده و آنان را به شدت مورد حمله قرار داده اند. این فرمانده ارشد کرد که نخواسته نامش فاش شود افزود: ما 150 نیروی کاملا آموزش دیده هستیم و فقط برای حمایت از کوبانی به اینجا آمده ایم.    

      پایگاه اطلاع رسانی شبکه یورونیوز (Euronews): سوریه: اسلام گراهای افراطی [داعش] به فشار جهت پیشروی در جنگ کوبانی متعهد هستند.   آخرین گزارشها از کوبانی از ادامه نبرد میان شبه نظامیان گروه داعش و نیروهای کرد و البته ادامه حملات هوایی سنگین آمریکا علیه مواضع جهادگرایان حکایت دارد. نبردهای روز سه شنبه عمدتا در بخشهای شرقی و غربی این شهر که از بیش از یک ماه پیش در محاصره نیروهای داعش است، جریان داشته است. همزمان سازمان غیر دولتی دیدبان حقوق بشر از شکنجه و سوء استفاده از تعدادی از 150 کودکی که توسط گروه داعش ربوده شده بودند، خبر داده است.    

  111  




۱۴/۰۸/۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن