تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820122619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارتمئو: به انريکه اطمينان کامل داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بارتمئو: به انريکه اطمينان کامل داريم
جوزپ ماريا بارتومئو، رئيس باشگاه بارسلونا، تاکيد کرد که علي رغم دو شکست اخير آبي و اناري ها، همچنان به لوئيس انريکه اطمينان کامل دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا بعد از 8 پیروزی پیاپی در لالیگا، در دو هفته اخیر مقابل رئال و سلتاویگو شکست خورد و صدر جدول لالیگا را ازدست داد اما بارتومئو مطمئن است که می توانند از این شرایط خارج شوند.

انریکه
به او اطمینان کامل داریم.با وجود دو شکست اخیر، اما هنوز بازی های زیادی باقی مانده و با درایت انریکه و بازیکنان با کیفیتی که داریم از این وضعیت خارج خواهیم شد. انریکه هم به این مساله باور دارد.با او بارها تلفنی صحبت کرده ام.او می داند که ما به او ایمان داریم.


آژاکس و جلسه زوبی زارتا و انریکه پیش از این بازی

امیدوارم این هفته شروع و همچنین پایان خوشی داشته باشد. انریکه در موضع دفاعی قرار ندارد.اگر نشستی بین مدیرورزشی ما و انریکه برگزار می شود این یک مساله کاملا طبیعی است.

فرمالن

او با تیم دوم ما مقابل جوانان اندونزی یک بازی انجام داده است. در حال حاضر مراحل بهبودی مصدومیتش را سپری می کند و به زودی شاهد بازی های او خواهیم بود.


محرومیت از خرید بازیکن توسط فیفا

این حکم هنوز قطعی نیست. نمی خواهم اینگونه فکر کنم که در فیفا دست هایی در کار است تا بارسا را زمین بزنند. ماه آوریل که حکم اولیه اعلام شد گفتم که توضیحات کافی و ادله خودمان را ارائه خواهیم داد. امیدوارم در جلسه بعدی دادگاه حکمیت ورزشی، همه چیز به نفع ما رقم بخورد.

جوزپ ماريا بارتومئو (مديرعامل)بارسلونا



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/13 20:58  تعداد بازدید: 1,495





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن