تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819145804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماز ظهر عاشورا در سنندج اقامه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماز ظهر عاشورا در سنندج اقامه شد سننج - ایرنا - نماز ظهر عاشورا همزمان با سراسر کشور ظهر امروز سه شنبه به امامت حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان در سنندج اقامه شد.


به گزارش ایرنا، عاشقان و شیفتگان حضرت ابا عبدالله الحسین امروز پس از شرکت در مراسم عزاداری و سینه زنی عاشورای حسینی، نماز ظهر عاشورا را با شکوه تمام در شهرهای مختلف استان اقامه کردند.
نماز ظهر عاشورا در سنندج نیز با حضور مردم عزادار شیعه و سنی استان کردستان در خیابان آیت الله طالقانی این شهر و مقابل حسینیه سنندج برگزار شد.
حجت الاسلام هادی خراسانی استاد حوزه علمیه در خطبه های پیش از نماز ظهر عاشورای سنندج گفت: امام حسین(ع) به منظور حفظ و گسترش سنت و سیره نبوی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قیام کرد.
وی گفت: امام حسین (ع) برای ادای تکلیف و برای رضایت خدا قیام کرد و امروز ادامه راه امام حسین (ع) برای تمامی ملت های آزادی خواه جهان ضروری است.
به گفته وی امام حسین(ع) با شهادت خود به همه انسان ها ثابت کرد که عاشورا تا قیامت پابرجاست.
استاد حوزه علمیه با اشاره به تداوم قیام عاشورا در انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز پرچمدار اسلام ناب محمدی هستند.
به گفته وی امروز مردم شیعه و سنی استان کردستان با روش و شیوه امام حسین(ع) با انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بیعت کرده اند.
حجت الاسلام خراسانی با اشاره به همزمانی روز عاشورا با یوم الله 13 آبان گفت: آمریکا و آمریکا صفتان و کسانی که به قدرت های پوشالی دل بسته اند بدانند که دیگر وقت پیروزی قدرت ها گذشته است.
گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرهای محتلف حاکی است که نماز ظهر عاشورا در تمامی شهرستان های استان و با حضور مردم عزادار شیعه و سنی برگزار شده است.ک/2
533/570


13/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن