تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820107888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمع عاشوراییان استکبارستیز در اهواز برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تجمع "عاشوراییان استکبارستیز" در اهواز برگزار شد اهواز - ایرنا - به مناسبت فرارسیدن عاشورای حسینی و 13 آبان ، تجمع "عاشوراییان استکبارستیز" روز سه شنبه در مقابل حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد.


به گزارش ایرنا این تجمع از ساعت 9 صبح با حضور جمع زیادی از اقشار مختلف مردمی آغاز شد و تا زمان برپایی نماز ظهر عاشورا ادامه داشت.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان پس از اقامه نمازظهر عاشورا در بین تجمع کنندگان با اشاره به تقارن یوم الله 13 آبان و روز عاشورا افزود: عاشورا روزی است که در آن شعار "هیهات من ذله" امام حسین(ع) به سرتاسر تاریخ رسید و شعار استکبارستیزی مردم در روز 13 آبان از شعار اباعبدالله الحسین(ع) و قیام عاشورا نشات گرفته است.
حجت الاسلام "سعید جعفری" افزود: در عصر امروز هم باید شمر زمانه، لشگر شمر، یزید و خیمه گاه یزید را بشناسیم و بدانیم اینها در چه مسیری گام برمی دارند تا با آنها مقابله کنیم.
وی اضافه کرد: مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل در برابر جمهوری اسلامی ایستاده و تحریم های ظالمانه ای علیه ملت وضع کرده اند و با ترورهای کور خود سعی کردند جلو پیشرفت ملت ایران را بگیرند اما هرگز به اهداف خود نرسیده اند.
حجت الاسلام جعفری گفت: مقابله اسرائیل و آمریکا تنها به مرزهای ایران خلاصه نمی شود که در سرتاسر جهان هر جایی که اسلام ناب محمدی در آنجا تلالو دارد سعی می کنند با آن مقابله می کنند.
وی ترویج وهابیت، سلفی گری، تکفیری ها و داعش را از جمله اقدام های دشمنان اسلام در بد نشان دادن چهره اسلام به جهانیان نام برد و افزود: اینها با ایجاد نسخه های بدلی از اسلام سعی دارند تا بیداری اسلامی را خاموش کنند اما هرگز موفق نخواهند شد و ما همواره رو به پیشرفت هستیم و مردم ایران در داخل و خارج از کشور با هر گونه فتنه ای مقابله خواهند کرد.
وی با اشاره به فتنه 88 گفت: مردم ما در روز نهم دی همان سال با حضور خود در راهپیمایی اعلام کردند که در مقابل فتنه گران خواهند ایستاد و عاشورای حسینی و یوم الله نهم دی تمام نسخه های آنها را خنثی کرد.
در تجمع بزرگ عاشوراییان استکبار ستیز مردم اهواز با ولی فقیه و آرمان های والای امام راحل(ره) تجدید بیعت کردند.
در این تجمع مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مداحی و نوحه خوانی کردند.
یکی از جلوه های این تجمع حضور استاندار و فرمانده انتظامی خوزستان در آن بود.
دسته های بسیج دانش آموزی و دانشجویی اهواز هم به مناسبت 13آبان به جمع عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز پیوستند.
این تجمع با اقامه نماز ظهر عاشورا پایان یافت.
نماز ظهر عاشورا امروز همچنین در مصلی مهدیه امام خمینی(ره)، مسجد آیت الله شفیعی و فضای باز میدان فرهنگسرا(تره بار سابق) با حضور پرشور مردم اقامه شد.
در روز عاشورا هیات های عزاداری اهواز در دو مسیر حرکت کردند.
یکی از این مسیرها از خیابان شریعتی حد فاص چهارراه اباذر به سمت علی بن مهزیار اهوازی و مسیر دیگر میدان ولایت، خیابان شریعتی جنوبی و بازگشت از خیابان شهید باقری بود.
امروز همچنین همزمان با برپایی تجمع بزرگ عاشوراییان آیین "مقتل خوانی"(تشریح واقعه عاشورا) با حضور آیت الله "سیدمحمدعلی موسوی جزایری" نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در مسجد جزایری اهواز برگزار شد.
سه شنبه شب همچنین آیین تعزیه شام غریبان امام حسین(ع) و یارانش ساعت 21 در حسینیه اباذر اهواز برگزار خواهد شد.
645/551


13/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن