تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813239324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جو بایدن: هرگز از اردوغان عذرخواهی نکردم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جو بایدن: هرگز از اردوغان عذرخواهی نکردم آنکارا- "جو بایدن " معاون رییس جمهوری آمریکا گفت:هرگز از "رجب طیب اردوغان" رییس جمهوری ترکیه عذرخواهی نکرده و تنها اظهارات خود را توضیح دادم.


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری دوغان ، بایدن شب گذشته در گفت وگو با شبکه تلویزیونی "سی ان ان " این مطلب را عنوان کرد.
وی در پاسخ به این سووال که گفته می شود از اردوغان عذرخواهی کرده است ، افزود : چنین کاری انجام نشده و تنها در مورد اظهارات خود توضیح داده است.
13 مهرماه گذشته رسانه های ترکیه خبر دادند که بایدن معاون رییس جمهوری آمریکا به دلیل اظهارنظرهایش که باعث خشمگین شدن رییس جمهوری ترکیه شده بود، از وی عذرخواهی کرده است.
معاون رییس جمهوری آمریکا رسما اعتراف کرده بود که برخی از متحدان منطقه ای آمریکا همچون ترکیه، عربستان سعودی و امارات عامل پیدایش و رشد داعش هستند.
"بایدن" که در جمع دانشجویان انستیتوی سیاست در دانشگاه هاروارد سخن می گفت؛ اعلام کرد: "بزرگ ترین مشکل" آمریکا در سوریه متحدان منطقه ای آمریکا هستند.
او گفت: برخی از متحدان منطقه ای ما همچون ترکیه ، عربستان سعودی و امارات متحده عربی چنان به سرنگونی بشار اسد تمایل داشتند که صدها میلیون دلار پول و ده ها هزار تن اسلحه برای هرکه حاضر بود علیه اسد بجنگد ؛ ارسال کرده اند.
اردوغان این بیانات جو بایدن را رد کرده بود.
خاورم ** **2010**1392


13/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن