تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820940366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت «444 روز» اسارت نیروهای آمریکایی -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
روایت «444 روز» اسارت نیروهای آمریکایی

مستند «444 روز»


مستند «444 روز» به واکاوی جریان تسخیر لانه جاسوسی و حوادث پس از آن می‌پردازد. به گزارش خبرنگار مهر، دلایل تسخیر سفارت امریکا توسط دانشجویان پیروخط امام(ره) و اتفاقات پیرامونی آن از جمله استعفای دولت موقت و حادثه طبس از جمله محورهای مورد بررسی در این مستند هستند که قرارست از شبکه «افق» روی آنتن برود.تاکنون مجموعه‌ها و مستندهای فراوانی درباره این واقعه تاریخی و انقلابی ساخته و پخش شده است اما دست اندرکاران شبکه افق درصدد برآمدند خاطرات آن دوران را از منابع دست اول یعنی همان دانشجویانی که از دیوارهای سفارت بالا رفتند و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، نقل کنند.
مستند «444 روز»
این مستند به این موضوع اشاره می کند که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 و به تعبیر امام راحل، انقلاب دوم ملت مسلمان ایران، موجی از هراس را در دل اهریمنان افکند و سیاست ورزان غربی دریافتند جوانان ایرانی با هیچ دولت متجاوزی سازگار نیستند و تنها برای رضای خدا قیام کرده‌اند و رهبر آنان نیز فقط و فقط خدا را در نظر درد و قدرت ظاهری غرب برایش ملاک عمل نیست.
مستند «444 روز»
در «444 روز» که مستندی مصاحبه محور است با عده‌ای از دانشجویان حاضر در جریان گروگانگیری از جمله شیخ الاسلام، پوریزدان پرست، طیبه ضرغامی، معصومه نورمحمدی، مجیدتفرشی تاریخنگار آرشیو بریتانیا و منصورلاریجانی فرمانده وقت سپاه مصاحبه‌هایی صورت گرفته است.این مستند امروز یکشنبه 11 آبان ساعت 20 از شبکه افق سیما پخش می‌شود.



یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن