تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821195440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حق‌جو: پنالتي ما گرفته نشد، نه استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حق‌جو: پنالتي ما گرفته نشد، نه استقلال
مدافع صباي‌قم از بازي تيمش مقابل استقلال کاملا راضي است و مي‌گويد اگر صبا را حمايت مالي کنند وضعيت بهتري خواهند داشت.

مسعود حق‌جو با قاطعیت به "ورزش سه" گفت صحنه‌ای که در بازی استقلال با رمضانی برخورد داشت و او روی زمین افتاد به هیچ عنوان پنالتی نبوده است.

سه امتیاز را می‌خواستیم

تیم ما بازی خیلی خوبی مقابل استقلال آن هم در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشت و ایکاش بازی پخش زنده داشت تا همه عملکرد صبا را می‌دیدند که چقدر خوب بازی کرد. ما نمی‌خواستیم بی‌مهابا حمله کنیم ولی قصد گرفتن سه امتیاز را داشتیم و با تفکرات آقای مرفاوی برای تمامی لحظات بازی برنامه داشتیم.

پنالتی ما گرفته نشد

هر دو تیم موقعیت نسبتا برابری داشتیم. فکر می‌کنم یک پنالتی روی مارکو اتفاق افتاد و داور ندید چون بازیکنانی که نزدیک صحنه بودند به این خطا اعتقاد داشتند.

اصلا پنالتی نکردم

صحنه‌ای که استقلالی‌ها می‌گفتند من خطا کردم و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد اصلا قبول ندارم. چون مهاجم آن‌ها اندام کوچکی داشت و با من برخورد داشت به زمین افتاد. مطمئن باشید پنالتی نبود.

شخصیت خوبی پیدا کرده‌ایم

صد در صد این نتیجه روی بازی‌های ما تا پایان نیم‌فصل تاثیر مثبتی دارد. تیمی که در آزادی مقابل استقلال بازی یک بر صفر باخته را مساوی کرده و چند موقعیت گلزنی ایجاد می‌کند مطمئنا به شخصیت خوبی رسیده است. قضاوت با کسانی که در ورزشگاه بودند ولی ما هرچه در توان داشتیم گذاشتیم و حالا نوبت مسئولین است در این شرایط پشتیبان ما باشند. نباید اجازه دهند تیم دچار بحران شود.

نفت از استقلال بهتر است

این هفته با نفتی بازی داریم که حریف قدرتمندتری نسبت به استقلال است و ان‌شاالله بتوانیم مقابل آن‌ها نتیجه بگیریم. مصدومیت جزئی مقابل استقلال برایم پیش آمد که دکتر گفته است این هفته می‌توانم بازی کنم ولی هنوز از وضعیتم مطلع نیستم. دوست دارم برابر بازی نفت به میدان بروم و تیمم را کمک کنم.

تیم را حمایت کنند

بازی‌های سختی تا پایان نیم‌فصل خواهیم داشت ولی معتقدم رتبه ما بالاتر می‌آید. با روندی که در هفته‌های اخیر داشتیم امید زیادی دارم برابر نفت و فولاد نتیجه بگیریم اما شرایط تیم از لحاظ مالی خوب نیست و اگر حمایت نکنند کار سخت می‌شود.


مسعود حق جو صباي قمليگ برتر



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/11 10:49  تعداد بازدید: 795





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن