تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حق‌جو: از استقلال نتيجه مي‌گيريم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حق‌جو: از استقلال نتيجه مي‌گيريم
مدافع صباي‌قم شانسي براي پيروزي استقلال مقابل تيمش قائل نيست.

به گزارش "ورزش سه"، صبای‌قم با شکست گسترش فولاد در این هفته موفق شد روند خوب خود در سه دیدار گذشته را ادامه دهد و خود را بین تیم‌های بالای جدول ببیند. مسعود حق‌جو درباره این بازی و کار سخت صبا مقابل استقلال و دیگر تیم‌ها تا پایان نیم‌فصل با ورزش سه گفت‌وگو کرد.

صحبت‌های صمد باعث برد ما شد

با اینکه تبریزی‌ها بازی ما را بسته بودند اما چند موقعیت گلزنی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم ولی در نیمه دوم با صحبت‌هایی که آقا صمد و کادر فنی تیم با بازیکنان داشتند نمایش بهتری ارائه کردیم و واقعا حق ما برد بود. گسترش فولاد نیز کار خاصی انجام نداد و دید که هیچ موقعیت گلی نداشت. ما دومین دقیقه بازی یک موقعیت تک به تک داشتیم و به جز آن فرصت‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم ولی گسترشی‌ها را نمی‌دانم. حتما ضربه ایستگاهی که زدند و گلر ما گرفت موقعیت حساب می‌کنند!

لیگ و جام‌حذفی را یکی نکنید

قبل از بازی صد در صد فکر می‌کردیم می‌توانیم نتیجه بگیریم و آمده بودیم برنده از زمین خارج شویم. کنار رفتن از جام‌حذفی را با لیگ یکی نکنید چون ما هفته نهم از سپاهان یک امتیاز گرفتیم و بعد از آن سه پیروزی پشت سر هم داشتیم. بازی حذفی یک اتفاق بود و گذشت.

نتایج خوب صبا ادامه‌دار است

مطمئن باشید اگر بچه‌ها از لحاظ روحی افت نکنند نتایج خوبمان ادامه خواهد داشت. تا پایان نیم‌فصل سه بازی با تیم‌های مدعی لیگ یعنی استقلال، نفت و فولاد داریم و من اطمینان دارم نتایج خوبی در تمامی این‌ها به دست می‌آوریم. چند سالی که در صبا هستم همیشه اینطور بود که مقابل استقلال نتیجه گرفتیم و اگر باختیم بدشانس بودیم. ایمان دارم از استقلال نتیجه می‌گیریم و باید بچه‌ها همه تمرکزشان را روی این بازی بگذارند. آن‌ها هم محکوم به برد ما هستند ولی ما نتیجه خوبی از استقلال خواهیم گرفت.

فقط قرارداد سال قبل پرداخت شد

تاریخ چک قراردادمان برای روز گذشته بود که پاس نشد و علت تاخیر آن را نمی‌دانم ولی ان‌شاالله درست می‌شود تا روحیه بهتری داشته باشیم. از ابتدای فصل تا هفته دوازدهم قرارداد این فصل را نگرفتیم و فقط قرارداد سال قبل پرداخت شد اما برای سال جدید 30درصد را چک داده بودند و منتظریم که ان‌شاالله پرداخت شود.


مسعود حق جو صباي قمليگ برتر


1393/08/02 11:31  تعداد بازدید: 854





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن