تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821009121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتنه اسلام وارونه!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۹:۱۵ق.ظ)
حمايت: فتنه اسلام وارونه!
به گزارش خبرگزاري موج، روزنامه حمايت چنين نوشت:
1-وقتي جاي معروف و منکر و ارزش و ضد ارزش عوض مي شود ؛ عجيب نيست که جريان فتنه گام به گام و سنگر به سنگر جلو بيايد و آتش اين فتنه آنچنان شعله بکشد که عنصرمعلوم الحالي چون «شريح قاضي» در ازاي دريافت دينار ،کشتن حسين بن علي را مباح اعلام کند و به اصطلاح فتوا دهد: «الا ان حسين بن علي بن ابيطالب قد خرج علي اميرالمومنين فدمه هدر» و... اين فتنه ادامه مي يابد و فرزند يکي از خواص و آقازاده اي چون «عمربن سعد» که در کربلا نمازهاي پنج نوبت را با جماعت برپا مي کرد و چهره اي به اصطلاح وجيه و مذهبي کسب کرده بود در روز عاشورا فرماندهي سپاه «ابن زياد» را برعهده مي گيرد و خطاب به ياران و سربازان خود چنين فرمان مي دهد: "اي لشکر خدا بر اسب هايتان سوار بشويد، حسين و يارانش را بکشيد و به بهشت برويد."... بعد از واقعه عاشورا هنگامي که حراميان سر مبارک امام حسين(ع) را براي يزيد- لعنت الله عليه- آوردند؛ اين بيت را سر داد که: لعبت هاشم بالملک فلا خبر جاء ولا وحي نزل: آن مرد هاشمي (پيامبر (ص)) با حکومت بازي کرد و الا نه وحيي در کار بود نه خبري!...آري فتنه ريشه دوانده است و اسلام ناب را از همان هزار و سيصد و چند ده سال پيش نشانه رفته اند...بازهم بخوانيد؛«ابراهيم بن طلحه بن عبيدالله» از بني اميه و هواداران حزب اموي است؛ بعد از واقعه عاشورا در مدينه در برخوردي با امام سجاد"ع" از روي سرزنش پرسيد: "من الغالب؟ "يعني پدرت حسين(ع) به کربلا رفت، جنگ کرد و کشته شد، اکنون چه کسي غالب و فاتح و پيروز ميدان است؟ امام سجاد "ع"جواب حکيمانه اي به او –وآيندگان- دادند: وقت نماز که شد و موذن بر مناره مسجد رفت تا اذان بگويد، خوب گوش کن جواب سوالت را در مي يابي...يعني حضرت به کنايه به او فهماندند که هدف تان به زير کشيدن اسلام ناب و محو نام نبي اعظم خدا بود تا "اسلام وارونه" خود را بر مردم حاکم نماييد ولي عاشورا نقشه هاي شما را نقش بر آب کرد.به تعبير حضرت امام خميني(ره) که در احياي خط سرخ عاشورا و مبارزه با "فتنه اسلام وارونه"، کمتر کسي چون او در دوران اخير توفيق يافته است: "خطري که معاويه و يزيد براي اسلام داشتند اين نبود که غصب خلافت کردند... اينها اصل اسلام را وارونه مي خواستند بکنند... اين خطر را سيدالشهداء(ع) دفع کرد.» (صحيفه امام-جلد8 –صفحه 9)
2- اينجاست که گفته اند- والحق حکيمانه گفته اند- اسلام "محمدي(ص) الحدوث و حسيني(ع) البقاء" است و يا به تعبير نوراني کلام نبوي که: "حسين مني و انا من حسين". بقاي اسلام با حسين"ع" و عاشورا تضمين شده است، چرا؟ چون خط حسين ،خط مقابله با اسلام وارونه و صيانت از اسلام ناب است.
به گفته اهل فن معناي"حسين مني "، روشن است يعني حسين از من است ، ولي "انا من حسين(ع): من از حسين هستم" يعني بقاي اسلام ناب نبوي(ص) در گرو عاشوراي حسيني(ع) است .
3- جبهه "اسلام وارونه "از حزب اموي تا حزب عباسي همواره تلاش کرده تا خط عاشورا و نام حسين"ع" را به نوعي مات نمايد ولي تاريخ گواه است که همواره ناکام بوده اند... چرخه روزگار به دوران متوکل عباسي مي رسد و هر چند از عاشوراي 61 هجري، 176 سال سپري شده است اما در برابر نام و خط حسين(ع) آنچنان عرصه را تنگ مي بيند که در سال 237 هجري دستور مي دهد قبه ضريح امام حسين(ع) را در کربلا و همچنين خانه هاي بسياري که در اطراف ساخته بودند خراب و با زمين يکسان نمايند و سپس فرمان مي راند که آب به حرم امام حسين(ع) ببندند... اين گستاخي به طمع براندازي نام حسين(ع) تا جايي ادامه مي يابد که طبق دستور متوکل بر زمين قبر مطهر امام(ع) شخم زده و زراعت مي کنند تا به کلي اسم و رسم مزار فراموش شود.(مقاتل الطالبين صفحه 395 به نقل از کتاب شيعه در اسلام علامه محمدحسين طباطبايي ص 226 و 227) ...آيا توانستند؟
4-روزگار چرخيد و چرخيد تا با انفجار انقلاب اسلامي در دوره معاصر، بارديگر معلوم شود به خطا رفته اند آنها و جريان هايي که مي پنداشتند خط حسين "ع"را مي توانند کمرنگ نمايند و اسلام آمريکايي را حاکم نمايند. باز هم بايد از امام راحل عظيم الشان گفت که قاطعانه و در تمام پيروزي هاي نهضت و انقلاب از عاشورا ياد کرد و تکليف را روشن کرد که ؛"ما هرچه داريم از محرم و صفر است"
5- تحولات منطقه و موج مواج بيداري اسلامي که از اواخر سال 2010 اوج گرفت در شرايطي بود که پروژه آمريکايي ها، پروژه «قرن جديد آمريکايي -Project for the New American Century- نام داشت که که مخفف آن به «PNAC» موسوم گشت. در ذيل اين پروژه، راهبرد آمريکايي ها در منطقه، جلوگيري از الگوهاي حکومتي است که قابليت چالش با هژموني آمريکا را دارد.
از همين روي؛براي مهار جمهوري اسلامي که ترجمان اسلام ناب محمدي(ص) در سطح حاکميتي است، آمريکايي ها ترويج «اسلام سکولار» از يکسو و تقويت «اسلام سلفي» و گرايش به مذاهب انحرافي و دست ساز از سوي ديگر را در دستور کار داشته اند. نقطه اشتراک «اسلام سکولار» و «اسلام سلفي»، خط سازش با آمريکا و قدرت هاي غربي است که يک خروجي روشن دارد و آن اينکه چالش با سياست هاي آمريکايي در چنبره نرمش و خودباختگي هضم مي شود و از ميان مي رود.نکته اي که قابل اعتناست اينکه از همان بحبوحه تحولات منطقه در بستر بيداري اسلامي، بارها و به کرات رسانه هاي صهيونيستي به اين مسئله اذعان کردند که خطر پيش روي ما، الگوي جمهوري اسلامي است .حتي- به عنوان يک نمونه- "هاآرتص" به صراحت مدل ترکيه که از سوي رسانه هاي غربي به عنوان الگوي الهام بخش در تحولات منطقه پمپاژ مي شد را اسلام اردوغاني و نزديک به اسلام آمريکايي برمي شمارد و اعتراف مي کند ماهيت تحولات منطقه از اين نوع نيست، بلکه الگويي از جنس اسلامي است که خطري واقعي براي موجوديت اسرائيل دارد.
6- و بالاخره اگر امروز با پديده اي به نام "داعش" روبرو هستيم، شواهد و قرائن غيرقابل انکار نشان مي دهد که داعش فرزند سياست امريکا و اسراييل در منطقه براي حاکميت "اسلام وارونه "و ضربه به الگوي حکومتي جمهوري اسلا مي است. فتنه داعش و حمايت پشت پرده آمريکا و رژيم صهيونيستي ازتروريست ها، براي درگير کردن جبهه مقاومت است که در برابر اسلام آمريکايي کرنش نکرده است. بنابراين جهان اسلام به يک نهضت امر به معروف و نهي از منکر نياز دارد تا مبادا کساني بتوانند اسلام ناب را به حاشيه رانده و به جاي آن اسلام امريکايي- مظهر تام وتمام اسلام وارونه- را علم نمايند.
نويسنده:حسام الدين برومند













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن