تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فخرالديني: دهان نه، جلوي صورت حنيف را گرفتم!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فخرالديني: دهان نه، جلوي صورت حنيف را گرفتم!
ميلاد فخرالديني از دريافت کارت زرد پنجم و محروميت از بازي مقابل تراکتورسازي ناراحت است.

مدافع راست استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزش سه می گوید:« شرایط بازی سخت و فشار هم روی من و سایر بازیکنان استقلال زیاد بود. در صحنه کارت زرد هم اصلا برخوردی با بازیکن صبا نداشتم. متاسفم که داور به من کارت زرد نشان داد اما می توانست این کارت را به من ندهد و حقم نبود جریمه شوم»

فخرالدینی از اینکه مقابل تراکتورسازی به میدان نمی رود ناراحت است:« واقعا ناراحتم. از وقتی کارت گرفتم خیلی به این ماجرا فکر کردم. چون واقعا انگیزه داشتم تا مقابل تیم سابقم بازی کنم و البته بازی خوبی به نمایش بگذارم. انگار قسمت نبود که جلوی تراکتورسازی بازی کنم اما امیدوارم در بازی برگشت بتوانم در زمین حضور داشته باشم»

فخرالدینی در مورد صحنه ای که جلوی دهان حنیف عمران زاده را گرفته اینگونه توضیح می دهد:« جلوی دهان حنیف را نگرفتم. دستم روی صورتش بود و از او می خواستم که بنشیند و اعتراض نکند. چون نتیجه بازی یک- یک بود و ما هم به بازی سرعت داده بودیم. نمی خواستم داور بازی را متوقف و از سرعت بازی کم کند»

مدافع راست استقلال در مورذد نتایج ضعیف چند هفته اخیر این تیم می گوید:« فوتبال است و بالا و پایین زیاد دارد. یک روز فوق العاده نتیجه می گیری و یک روز دور از انتظار. ما 6،7 هفته اول فوق العاده بودیم و مدام می بردیم اما به نظرم تیم مان از نظر روحی روانی افت کرده و مثل ابتدای فصل نیست. امیدوارم با راهکارهای کادر فنی بتوانیم نتایج ابتدای فصل را تکرار کنیم»

آیا استقلال پول فخرالدینی را داده؟ او می گوید:« الان یک قسط از قراردادم عقب افتاده اما قول داده اند تا هر چه زودتر بخشی از قرارداد را به حسابم واریز کنند»


ميلاد فخرالدينياستقلال تهرانليگ برتر



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/10 15:30  تعداد بازدید: 2,174





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن